پخش گفتگوی تلویزیونی با موضوع “وضعیت کنونی معماری ایران و غیاب معماری در عرصه عمومی و راه های ممکن پیش رو” در برنامه “نقطه” از شبکه ۴ سیما – امشب

برنامه تلویزیونی “نقطه” با موضوع معماری ایران، امشب مورخ دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ از شبکه چهار سیما پخش می گردد.

برنامه امشب با حضور:
بیان تجربه: حامد بدری احمدی
مهمان بخش گفتگو: محمد یاسر موسی پور
اجرا: مسیحا ربیعی

در این قسمت از برنامه ابتدا حامد بدری احمدی از تجربه های خود درباره ی معماری خانه خواهد گفت و سپس گفتگویی با محمدیاسر موسی پور پیرامون “وضعیت کنونی معماری ایران و غیاب معماری در عرصه عمومی و راه های ممکن پیش رو” را خواهید دید.

در برنامه “نقطه” سعی شده است به رشته هایی چون طراحی گرافیک، طراحی صنعتی، طراحی محصول، طراحی شهری، طراحی داخلی ، معماری و… پرداخته شود.
طراحی به مثابه ی شیوه ای از تفکر که فرآیند و سازوکارهای مختص به خود را دارد و در حیطه های مختلف مشترک است. در هرقسمت از برنامه «نقطه» به یکی از شاخه های طراحی پرداخته و گفتگوهایی با طراحان و صاحب نظران آن حوزه انجام می شود.

طراحان در این برنامه از رویارویی خود با مسائل مختلف و نحوه ی راه حل یابی خلاق می گویند و تجربه های خود را به اشتراک می گذارند.مسعود نجابتی، صداقت جباری، احمد عابدینی، محمدرضا دوست محمدی، محمدرضا نیک بخت، مجید زارع، کورش پارسا نژاد و … از جمله اساتید دانشگاه و طراحان صنعتی و گرافیکی هستند که در این برنامه با آنها گفتگو شده است.

در بخش ابتدایی برنامه «نقطه» مخاطبان با موضوع برنامه آشنا می شوند، در بخش «بیان تجربه» یک طراح و یا گرافیست ازتجربه های خود در زمینه طراحی می گوید و در بخش گفتگو که اجرای آن را مسیحا ربیعی برعهده دارد با مهمان برنامه گفتگو می کند.

«نقطه» شروعی است برای گفتگوهای طراحانه، این برنامه با طراحی و اجرای مسیحا ربیعی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ از شبکه ۴ سیما پخش می شود.

زمان پخش برنامه: دوشنبه ۲ اردیبهشت ۹۸، ساعت ۲۱ – برنامه نقطه از شبکه ۴ سیما
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook