همایش معماری مدرسه AA لندن

مدرسه AA لندن همایش معماری با موضوع “مسیری به سوی فرهنگی جدید در برخورد با مصالح در معماری” را با حضور “پروفسور آخیم منگز”، در تهران برگزار می کند.
پروفسور آخیم منگزمتولد ۱۹۷۵، معمار و پروفسور، مدیر و موسس بخش طراحی محاسباتی دانشگاه اشتوتگارت است .

در کنار فعالیت در این دانشگاه ، منگز در حال حاضر استاد میهمان مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه هاروارد و همچنین دوره کارشناسی ارشد تکنولوژی نوین و طراحی مدرسه معماری AA می باشد. او بعد از اتمام دیپلم درمدرسه AA، توانست مدرک افتخاری کارشناسی ارشد این مدرسه را اخذ کند، سپس بین سالهای ۲۰۰۲تا ۲۰۰۹ به عنوان استاد کارشناسی ارشد تکنولوژی نوین و طراحی (EMTECH) و همچنین دیپلم مدرسه معماری AA در لندن مشغول به تدریس شد .

همزمان بین سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ به تدریس تولید و مصالح سازی فرم در دانشگاه هنروطراحی ” اچ.اف.جی اوفن باخ”  (HFG OFFEN BACK) پرداخت ودرکنارآن به عنوان استاد میهمان در دانشگاه هایی در اروپا و امریکا نیز فعالیت کرده است .

فعالیت های دفتر آخیم و تحقیقات وی متمرکز بر توسعه روند بنیادین طراحی در تقاطع با محاسبات طراحی مورفولژریکی، مهندسی بایومیمتیک ( Biomimetic : الگو گرفته از طبیعت ) و تولید همراهی شده با محاسبات کامپیوتری است. در نتیجه این تحقیقات و فعالیت ها، محیط ساخته شده ای عملگرا پدید می آید که دراجزای خود قابل کنترل است .کارهای منگز برپایه یک رویکرد میان رشته ای و با همکاری مهندسین سازه و کامپیوتر، متخصصین مصالح و زیست شناسی همراه است.آخیم منگز تاکنون چندین کتاب درباره موضوعات مورد تحقیقش منتشر کرده است وهمچنین چندین مقاله و یادداشت علمی نوشته است. پروژه ها، طراحی ها و تحقیقات وی جوایز بین المللی فراوانی به دست آورده اند. همچنین آثار وی در چندین مجموعه در موزه های مشهور جهان از جمله مجموعه کنونی مرکز پومپیدو در پاریس، به نمایش درآورده اند.آخیم منگزعضو چندین مجمع ارزیابی بین المللی تحقیقات و چندین هیات علمی نشریات و کنفران های پیشروی جهانی است .

علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۸۸۰۴۸۸۲۰- ۰۲۱  الی ۴ تماس حاصل نمایند.
سایت منبع: www.Memarnews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook