نمایشگاه گروهی نقاشی معماری و کاشی‌کاری ایرانی

نمایشگاه گروهی نقاشی وحید معینی و هنرجویانش برگرفته از نقوش معماری و کاشی‌کاری ایرانی، عصر جمعه ۵ دی‌ماه ۹۳ در گالری «شکوه» افتتاح می شود.

در این نمایشگاه از وحید معینی ۳ اثر و از هر یک از هنرجویانش ۶ تا ۷ تابلوی نقاشی با تکنیک میکس مدیا و اکریلیک ارائه مى شوند.

تابلوهایی که این هنرجویان به تماشا می گذارند حاصل تلاش ۳ ساله آنها محسوب می شوند. آنها هیچ مدلی برای نقاشی نداشته اند و از موتیف ها و نقوشی در آثارشان بهره گرفته اند که در معماری و کاشی‌کاری ایرانی وجود دارد. این هنرجویان از هنرهای سنتی ایرانی جزییاتی را منتخب و آنها را با تجربیات و نگاه خود ترکیب کرده و آثاری تازه خلق کرده اند. تابلوهای این نمایشگاه ترکیبی از نقاشی سنتی ایران و نقاشی مدرن است. در واقع این هنرجویان از مینیاتورهای ایرانی الهام گرفته اند و با حفظ اصالت کار ترکیبی مدرنی بوجود آورده‌اند.

نمایشگاه نقاشی های وحید معینی و هنرجویانش تا چهارشنبه ۱۰ دی‌ماه در گالری «شکوه» دایر است و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این آثار در خیابان فرمانیه، بلوار اندرزگو، کوچه سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره ۱۹ گالری «شکوه» دیدن کنند

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook