نمایشگاه تخصصی مبلمان شهری و دستاوردهای شهرداری‌های اهواز

با همکاری اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان، سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان خوزستان و شهرداری‌های اهواز، خرمشهر و شوشتر، با هدف رشد و افزایش سطح دسترسی به محصولات خدماتی و ارتقای کیفی خدمات رسانی از یکم تا پنجم اردیبهشت ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که با حضور تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات فنی و مهندسی در حوزه خدمات و مبلمان شهری برگزار خواهد شد، محصولاتی از قبیل ادوات و ماشین‌آلات سازمانی، ادوات و تجهیزات خدمات شهری، مبلمان شهری، تجهیزات پارکی و خدمات مرتبط با آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و … در معرض نمایش گذاشته خواهد شد.
همچنین در بخش‌های دیگر این نمایشگاه، توانمندی‌ها و دستاوردهای شهرداری‌های خوزستان و عملکرد مجموعه شهرداری‌ها با حضور شهرداری‌های شهرهای مختلف استان مورد بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

زمان: ۱ تا ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴
مکان: نمایشگاه بین المللی اهواز

منبع خبر: www.MemarNews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook