نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان دبی – امارات متحده

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برای پنجمین سال متوالی برگزار کننده پاویون ملی ایران در بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان خاورمیانه و شمال آفریقا در دبی از ۲ لغایت ۵ آذر ماه سال جاری خواهد بود.

نمایشگاه The Big 5 2015 بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان خاورمیانه و شمال آفریقا برای سی و ششمین بار در مرکز تجارت جهانی دبی DWTC در سال جاری برگزار می شود.

شرکت نمایشگاهی dmg::events برگزارکننده این رویداد بزرگ، شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان را بعنوان نماینده انحصاری خود در ایران برگزیده است.

کشور امارات سومین مرکز بزرگ صادرات در جهان و دبی شاهراه ارتباطی خاورمیانه است. از آنجائیکه خاورمیانه بالاترین رشد ساخت و ساز جهان را دارد ، این رویداد بستر مناسبی برای فروشندگان و خریداران صنعت ساختمان می باشد.

فعالان صنعت ساختمان ایران با مشارکت در این رویداد علاوه بر سرمایه گذاری در پروژه های ساخت و ساز خاورمیانه می توانند محصولات خود را در عرصه بین الملل به نمایش گذاشته و با تکنولوزی روز دنیا در صنعت ساختمان آشنا شوند.

زمان: ۲ الی ۵ آذر ماه ۱۳۹۴
مکان: مرکز تجارت جهانی دبی DWTC

متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند با بخش خارجی شرکت با شماره های ۳۲۶۰۱۶۸۳-۰۳۱ تماس حاصل فرمایند.
سایت مرتبط: www.isfahanfair.ir
دریافت تصویر

منبع خبر: www.MemarNews.com

 

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook