مسابقه معماری اکسپو؛ گزارش تصویری+آثار

اولین نشست از هشتمین سلسله سخنرانی های قطب علمی فناوری معماری در تاریخ دوشنبه ۲۵ آذرماه ۹۲ با حضور جمع کثیری از دانشجویان و صاحب نظران معماری در آمفی تئاتر شهید آوینی برگزار گردید. در ابتدای مراسم نماینده شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، توضیحاتی درباره نمایشگاه های جهانی اکسپو و نحوه حضور ایران در این نمایشگاه ها طی سالهای مختلف ارائه کرد. ایشان تنها طرح در خور توجه را طرح غرفه ایران در نمایشگاه اکسپو ۱۹۶۷ در مونترال کانادا با طراحی عبدالعزیز فرمانفرمائیان معرفی کرد.
منبع: www.Memarnews.com

در ادامه برندگان مسابقه اکسپو از رتبه سوم تا اول  طرح خود را ارائه کردند.

 

 

 

در ادامه همایش با حضور هیئت داوران، بحث درباره نحوه برگزاری مسابقه آغاز گردید. بهرام شیردل از اعضای هیئت داوران از روند برگزاری مسابقه انتقاد کرد؛ اما طرح اول مسابقه را ستود. سپس دکتر حامد مظاهریان و دکتر داراب دیبا نیز به ایراد سخن پرداختند. کنفرانس با پرسش و پاسخ حضار به پایان رسید.

 

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook