مسابقه طراحی معماری مجموعه اداری،رفاهی و آموزشی سازمان همیاری شهرداریهای مازندران

محمدرضا کاشانی- سردبیر- یکی از خواندگان معمارنیوز با ارسال فراخوان مسابقه مذکور، از خواسته های زیاد و جوایز نامتناسب و نامشخص بودن هیئت داوران در هنگام اعلام فراخوان انتقاد کرده و در خواست نمودند که عدم انطباق فراخوان این مسابقه با آئین نامه جامع مسابقات معماری شهرسازی، پیگیری شود. جوایز این رقابت سه و نیم سکه بهار آزادی می باشد. قطعاً میزان ناچیز جوایز، با توجه به خواسته های کارفرما در قیاس با کف هزینه های طراحی معماری که مصوب سازمان نظام مهندسی می باشد، مشهود است. از دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی وزارت مسکن و شهرسازی انتظار می رود در خصوص جوایز مسابقات معماری و شهرسازی، معیار و میزانی را مشخص نمایند تا جوایز مسابقات معماری و شهرسازی غیر سلیقه ای، قانونی و منطقی شود. عدم اعلام اسامی داوران در هنگام اعلام فراخوان از دیگر نقصان های مسابقه مذکور می باشد.

فراخوان مسابقه:
سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران فراخوان مسابقه طراحی معماری مجموعه اداری ،رفاهی و آموزشی برگزار می کند:

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران فراخوان مسابقه طراحی معماری مجموعه اداری ،رفاهی و آموزشی سازمان همیاری شهرداری های استان در راستای تامین نیازمندی های شهرداری های استان و امور اقتصادی و بازرگانی بر گزار می کند.
علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس ساری خیابان معلم سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران واحد فنی و مهندسی مراجعه و یا با شماره تلفنهای  ۳۳۲۴۷۰۷۲  /۰۹۱۱۲۵۸۳۵۳۷تماس حاصل نمایند.
سایت مرتبط: www.mmcorg.ir

منبع خبر: www.MemarNews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



۲ نظر on “مسابقه طراحی معماری مجموعه اداری،رفاهی و آموزشی سازمان همیاری شهرداریهای مازندران”

  • Ali wrote on ۲۹ اردیبهشت, ۱۳۹۴, ۹:۴۸

    جوایز خیلی کمه !!!

  • امیر wrote on ۵ تیر, ۱۳۹۴, ۹:۱۴

    با سلام
    چرا نتایج اعلام نمی شه ؟؟؟ اطلاع رسانی نمیشه … ؟ معمار نیوز لطفا پیگیری کنید

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook