نمایشگاه آنلاین آثار برگزیده چهارمین جشنواره عکس نورنگار بهمراه زمان اعلام نتایج نهایی

بروزرسانی مورخ ۲۴ بهمن ۹۶:
بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره؛ ۶ برنده نهایی چهارمین جشنواره عکس نورنگار به شرح زیر اعلام گردید:
در بخش ایران من امیرحسین کمالی با عکس «خواجو»، افشین میرزایی با عکسی با عنوان «شادی»، مرتضی رفیع خواه با عکس «زندگی در کویر» به عنوان برنده شناخته شدند که جوایز این برندگان بدون ترتیب و اولویت یک دستگاه دوربین عکاسی Canon EOS-5D Mark IV (بدنه )(یا معادل ریالی آن)، تندیس‌جشنواره و دیپلم افتخار جشنواره بود.
همچنین در بخش بناهای باستانی سید روح الله هاشمی با عکسی با عنوان «از فرش تا عرش»، سامان باقری با عکس «کاخ صد ستون»، مهران چراغچی با عکس «کلیسای سهرقه» عناوین برگزیده را به دست آوردند که جوایز این برندگان نیز بدون ترتیب و اولویت یک دستگاه دوربین عکاسی Nikon D7200kit 18-140mm (یا معادل ریالی آن)، تندیس‌جشنواره و دیپلم افتخار جشنواره بود.

…………………………………………..

بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره عکس نورنگار؛ چهارمین دوره از این جشنواره با نمایش آثار برگزیده در باغ موزه قصر به کار خود پایان می‌دهد.

دوره چهارم جشنواره عکس نورنگار در دو بخش «ایران من» و «بناهای تاریخی و باستانی ایران» برگزار شد و در نهایت ۳۷۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید. داوری آثار این دوره را اسماعیل عباسی، ابراهیم حقیقی و محمد ستاری بر عهده داشتند که پس از بررسی‌ عکس‌های ارسالی، ۷۰ عکس در بخش «ایران من» و ۳۰ عکس در بخش «بناهای تاریخی و باستانی» برگزیده شدند و به بخش نمایشگاه و کتاب جشنواره راه یافتند که با نمایش این آثار چهارمین دوره جشنواره نیز به ایستگاه پایانی می‌رسد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، شش برنده نهایی شامل سه برنده در بخش «ایران من» و سه برنده در بخش «بناهای باستانی و تاریخی ایران» معرفی و جوایز چهارمین دوره جشنواره به آن‌ها اهدا خواهد شد.
مراسم اختتامیه جشنواره برگزار نمی‌شود و مبلغ این مراسم به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص پیدا کرده است.

* حضور برای عموم آزاد و رایگان میباشد.

زمان مراسم افتتاحیه و اعلام نتایج: ۲۴ بهمن‌ماه ۹۶، ساعت ۱۶
زمان بازدید نمایشگاه: ۲۴ بهمن الی ۱ اسفند ۹۶
مکان: خیابان شریعتی، خیابان پلیس، باغ موزه قصر

 

نمایش آثار برگزیده:

• بخش بناهای تاریخی و باستانی ایران:

 

• بخش ایران من:
(تصاویر مرتبط)

 

لینک مرتبط: فراخوان چهارمین جشنواره عکس نورنگار با عنوان «ایران من»

منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook