محورهای اصلی سومین کنگره بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری

سومین کنگره بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری در تاریخ ۸ الی ۱۰ دی ماه امسال با شرکت بیش از ۳۵۰۰ نفراز فعالین این عرصه شامل دانشگاهیان، صاحب نظران، سیاستگزاران و مدیران، دانشجویان، سازمانهای ذی ربط و علاقه مند، مهندسین مشاور، پیمانکاران و متخصصان از کشورهای مختلف جهان در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌گردد.

با توجه به اعلام دبیرخانه کنگره محورهای اصلی این کنگره عبارت اند از:
مهندسی عمران و توسعه پایدار، سازه، زلزله و بهسازی لرزه‌ای، مهندسی معماری و توسعه پایدار، برنامه‌ریزی، مدیریت و طراحی شهری، مهندسی ترافیک، حمل و نقل و زیرساخت‌های شهری، مهندسی محیط زیست و محیط زیست شهری،مهندسی شهرسازی و توسعه شهری پایدار، منظر شهری پایدار و توسعه، فرهنگ، جامعه‌شناسی و روانشناسی شهری ، مرمت بافت ها و آثار تاریخی ، مدیریت ریسک و بحران و راه کار های ایجاد مدیریت جامع بحران. محورهای کامل همراه با زیر محورها در سایت کنگره درج گردیده همچنین علاقه مندان حداکثر تا ۳۰ شهریور ماه فرصت دارند تا مقالات خود را از طریق پورتال کنگره ارسال نمایند.

علاقه مندان جهت ارسال مقالات، شرکت در کنگره و حضور در نمایشگاه تخصصی وکسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم بین المللی می توانند به پورتال کنگره به آدرس www.3icsau.ir مراجعه نموده و با دبیرخانه کنگره به شماره ۰۲۱۸۸۵۸۴۰۷۷ تماس حاصل فرمایند.

منبع خبری: www.MemarNews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook