پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه رازی و دانشگاه حکیم سبزواری؛ سال ۰۰-۹۹

اختصاصی، معمارنیوز- فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه رازی و دانشگاه حکیم سبزواری؛ سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

• فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه رازی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ :

دانشگاه رازی در اجرای سیاست های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آیین نامه های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات وفناوری، مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی ١۴٠٠-٩٩ از بین دانشجویان ورودی سال ١٣٩۵ که جزء پانزده درصد برتر دانشگاه رازی بوده و از سایر دانشگاه ها ی مورد تایید وزارت علوم، در کلیه رشته هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد به صورت مازاد برظرفیت و با رعایت کامل مقررات مربوطه، دانشجو می پذیرد. لازم به ذکر است فرم نمونه پیوست این اطلاعیه می بایست؛ پس از تکمیل توسط دانشجو به تایید دانشگاه ذی ربط رسانده و به همراه دیگر مدارک مورد نیاز در سامانه جامع آموزش دانشگاه رازی بارگذاری گردد.

تبصره ١: پذیرش دانشجویان ممتاز این آیین نامه، به صورت رایگان می باشد و دانشجویانی که بعد از پذیرش نهایی اقدام به انصراف از تحصیل نمایند، ملزم به پرداخت هزینه های آموزش رایگان خواهند بود.
تبصره ٢: لازم به ذکر است پذیرش بدون آزمون از دانش آموختگان دانشگاه های غیر دولتی، غیرانتفاعی، آزاد، جامع علمی کاربردی، مجازی، پردیس (خودگردان) به عمل نمی آید.

لیست رشته ها:
• رشته مرتبط با معماری

جهت دریافت مدارک مورد نیاز ثبت نام، به لینک های زیر مراجعه گردد:
فایل فراخوان، لیست کامل رشته ها و فرم های موردنیاز
راهنمای ثبت نام غیرحضوری استعداد درخشان

مهلت ثبت نام: تا ٣١ اردیبهشت ١٣٩٩
سایت دانشگاه رازی: razi.ac.ir

هرگونه اطلاع رسانی به داوطلبان منحصراً از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه (قسمت اطلاعیه ها) صورت می پذیرد. لذا به داوطلبان توصیه می شود به منظور اطلاع از وضعیت خود فقط از طریق سایت دانشگاه، اطلاعیه های منتشر شده از سوی دفتر استعدادهای درخشان را به طور منظم پیگیری نمایند. خواهشمند است از تماس تلفنی غیر ضروری جداً خودداری نمایید.
منبع: دانشگاه رازی

 

  • • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه حکیم سبزواری برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ :

دانشگاه حکیم سبزواری در راستای اجرای آیین نامه پذیرش دانشجویان استعداد درخشان ابلاغ شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور و آخرین اصلاحات آیین نامه مذکور، مبنی بر ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر؛ اقدام به پذیرش دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد (در رشته های اعلام شده) بدون شرکت در آزمون سراسری، برای نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نموده است.

کلیه دانشجویان و دانش آموختگان دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در صورتی که حائز شرایط مندرج در فراخوان باشند، می توانند با اخذ پذیرش از این دانشگاه و بدون شرکت در آزمون سراسری دوره تحصیلات تکمیلی، ‌در رشته های موجود در این دانشگاه ادامه تحصیل نمایند. متقاضیان می بایست در خواست و مدارک خود را از ۱۳۹۹/۱/۱۶ لغایت ۱۳۹۹/۲/۳۱ در پایگاه اینترنتی دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه حکیم سبزواری ثبت نمایند.

لیست رشته ها:
لیست کامل رشته های این فراخوان

جهت دریافت مدارک مورد نیاز ثبت نام، به لینک های زیر مراجعه گردد:
لینک دریافت فراخوان و شرایط مورد نیاز 
لینک ثبت نام
فرم گواهی رتبه
آیین نامه استعداد درخشان

مهلت ثبت نام اینترنتی: تا تاریخ ۱۳۹۹/۲/۳۱

* اسامی اولیه پذیرفته شدگان اوایل تیرماه ۱۳۹۹ از طریق وب سایت دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه حکیم سبزواری اعلام خواهد شد.
پایگاه اینترنتی دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه حکیم سبزواری: www.hsu.ac.ir/talent
منبع: دانشگاه حکیم سبزواری

دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com
مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.
هرگونه استفاده از مطالب اختصاصی این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook