فراخوان رسانه ملی جهت طراحی سردر ورودی شهرک غزالی

رسانه ملی از طراحان عرصه معماری برای طراحی و ساخت مجموعه سردر ورودی و دیوار محوطه شهرک تلویزیونی و سینمایی غزالی دعوت به همکاری می‌کند.
به گزارش  روابط عمومی رسانه ملی، صداو سیمای جمهوری اسلامی به‌منظور طراحی مجموعه سردر ورودی و دیوار محوطه شهرک تلویزیونی و سینمایی غزالی از طراحان عرصه معماری دعوت به همکاری می‌کند.
رسانه ملی با توجه به هویت ملی و فراسازمانی شهرک سینمایی غزالی در نظر دارد از ابتکارات و ایده‌های نوین و خلاقانه معماران و طراحان که در خور اهداف آن باشد برای اجرای طراحی سردر ورودی و دیوار این مجموعه استفاده کند.
بدیهی است طرح منتخب برای سردر، دیوار محوطه، سالن انتظار و گیشه‌های بلیط، حراست و امور اداری، ورودی‌های اشخاص و خودروها به بهره‌برداری می‌رسد.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس karshenasi@irib.ir  (امور کارشناسی اداره کل نگهداری و تعمیرات ساختمان و تاسیسات) پست الکترونیکی ارسال کنند.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



۲ نظر on “فراخوان رسانه ملی جهت طراحی سردر ورودی شهرک غزالی”

  • شفق متولی wrote on ۲۷ آبان, ۱۳۹۲, ۱۹:۴۲

    سلام.من در خواست شرکت در مسابقه را صبح ارسال کردم اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ام

  • پورنصیری wrote on ۷ دی, ۱۳۹۲, ۸:۴۶

    سلام.من در خواست شرکت در مسابقه را ارسال کردم اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ام

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook