فراخوان بنیاد ملی نخبگان جهت پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸

فراخوان بنیاد ملی نخبگان
جهت پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ :

بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین‌نامه «پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور» در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ اعتبارها و تسهیلاتی را به دانشجویان مستعد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی کشور اعطا می‌کند.

مهمترین نکات برای ثبت درخواست بهره‌مندی از پشتیبانی‌ها به شرح زیر است:

۱. دانشجویان هریک از دانشگا‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که واجد شرایط مذکور در شیوه‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ هستند، می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه اطلاعاتی بنیاد ثبت کنند.

• (لینک شیوه‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد کشور در سال تحصیلی ۹۹-۹۸)

۲. فرایند ثبت‌نام آن دسته از متقاضیانی که در حال حاضر دانشجو هستند، از پنجم تیرماه سال ۱۳۹۸ آغاز می‌شود. دانشجویان باید اطلاعات خود را به همراه تصاویر و مدارک مربوطه، در سامانه سینا بارگذاری و یا به‌روزرسانی کنند. متقاضیان حداکثر تا پایان روز ۱۳۹۸/۵/۱۵ (غیرقابل تمدید) فرصت خواهند داشت گزینه «درخواست بررسی پرونده برای بهره‌مندی از پشتیبانی‌های دانشجویی» را در بخش «ثبت درخواست‌ها»ی سامانه انتخاب کنند.

تذکر ۱: برای ارائه آخرین معدل (معدل فعلی)، نیاز به درج مستندات نیست؛ اما برای معدل کل مقاطع تحصیلی قبلی لازم است مستندات در سامانه ثبت شود.
تذکر ۲: زمان ثبت درخواست دانشجویان نوورود در هر یک از مقاطع تحصیلی، متعاقباً از طریق وبگاه بنیاد ملی نخبگان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۳. بنیاد ملی نخبگان پس از بررسی درخواست‌ها و بر اساس ظرفیت سالیانه، نتیجه اولیه پذیرش متقاضیانی که بالاترین امتیاز را از مجموعه فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناورانه در مقایسه با سایر افراد کسب کرده‌اند را (صرفاً از طریق سامانه سینا) اعلام خواهد کرد.

تذکر ۳: با توجه به این‌که نتایج اولیه صرفاً بر اساس مدارک ادعایی مندرج در سامانه سینا اعلام خواهد شد، قویاً تأکید می‌شود متقاضیان، با مطالعه دقیق شیوه‌نامه و راهنماهای مرتبط، از بارگذاری اطلاعات نامعتبر و نامربوط در سامانه خودداری نمایند. ضمناً در صورتی که در هر مرحله از بررسی‌ها مشخص شود که متقاضی آگاهانه اطلاعاتی نامعتبر و خلاف واقع بارگذاری کرده است، مطابق مقررات و ضوابط حقوقی بنیاد با وی برخورد خواهد شد.
تذکر ۴: در بخش «ثبت مدارک» مربوط به افتخارات در سامانه، برای جلوگیری از درج اشتباه افتخار یا مستندات نامربوط، قبل از درج افتخار مورد نظر، راهنمای مربوط به آن را مطالعه فرمایید.
تذکر ۵: اکیداً توصیه می‌شود متقاضیان دقت لازم را در تکمیل اطلاعات و بارگذاری آنها در سامانه سینا، بکار بندند. زیرا پس از تأیید درخواست در سامانه، امکان اصلاح اطلاعات نادرست وجود ندارد و در صورت اثبات درج اطلاعات خلاف واقع، متقاضی از فهرست مشمولان بنیاد حذف خواهد شد.

شرایط بهره مندی و مهمترین نکات این جوایز:
دانشجویان دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای، دکتری تخصصی همه رشته ها که در سال های مجاز تحصیل (دانشجویان مقطع کارشناسی چهار سال، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دو سال، دانشجویان مقطع دکتری حرفه ای هفت سال، دانشجویان دوره ی دکتری تخصصی چهار سال) مشغول به تحصیل می باشند، می توانند از این جوایز بهره مند شوند.

* بنیاد ملی نخبگان تسهیلات ویزه ای از قبیل راتبه ی دانشجویی، اعتبارهای آموزش یاری، پژوهش یاری، فن یاری، توانمندی آموزشی، ارتباطات علمی، توانمندی کارآفرینی، فرصت مطالعاتی، هدیه ازدواح، ودیعه مسکن و … به دانشجویان صاحب استعداد برتر اعطا می نماید.

• فرصت نهایی جهت تکمیل پرونده و ارائه درخواست: ۱۵ مرداد ماه ۱۳۹۸

لینک ثبت نام (سامانه اطلاعاتی بنیاد) : sina.bmn.ir

جهت کسب اطلاعات بیشتر:
سایت مرتبط: www.bmn.ir
دریافت پوستر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook