فراخوان ارسال مقاله اولین شماره از دوفصلنامه علمی «اندیش نامه معماری داخلی»؛ دانشگاه هنر

فراخوان ارسال مقاله اولین شماره از دوفصلنامه علمی «اندیش نامه معماری داخلی»؛ دانشگاه هنر

دوفصلنامه علمی «اندیش نامه معماری داخلی»
صاحب امتیاز: دانشگاه هنر
مدیر مسئول: علیرضا مستغنی
سردبیر: نادیه ایمانی

اندیش نامه معماری داخلی برای انتشار نخستین شماره خود در پاییز و زمستان ۱۴۰۰، پذیرنده ی مقالات پژوهشگران، متخصصان، استادان و دانشجویان رشته معماری داخلی است.

این نشریه پذیرای مقالات حاصل از گزارش‌ های پژوهشی، رساله‌ های دکتری، پایان‌ نامه‌ های کارشناسی‌ ارشد، پژوهش‌ های آزاد و ترجمه‌ هایی با محتوای علمی ارزشمند است. مقاله‌ های مروری (Review Paper) تنها در صورتی از نویسندگان پذیرفته می‌ شود که در نگارش آن ها از منابع معتبر و متعدد استفاده شده باشد.

اهداف و چشم انداز نشریه:
مدت مدیدی است که مطالب زیادی در زمینه‌ های مختلف تخصصی و حرفه‌ ای معماری داخلی نگاشته می‌ شود. ماهیت دوگانۀ معماری داخلی از منظر وابستگی به معماری در عین جدایی، می‌ تواند مبنای قابل‌ توجه این امر باشد. وابستگی طراحی داخلی به معماری، از حیث استقرار در محیطی مصنوع و مرز نامشخص بین درون و برون حائز اهمیت است. امکان و احتمال مواجهۀ طراح با محیطی آماده و تبدیل دائمی آن به محیطی جدید، غیرقابل‌ انکار بوده و می‌ تواند یکی از مناقشه‌ برانگیزترین مباحث در معماری داخلی و چگونگی ارتباط آن با معماری باشد. عمده‌ ترین موضوعات مرتبط با معماری داخلی و طراحی داخلی می‌ توانند در حوزه‌ های طراحی در بناهای تاریخی، طراحی صنعتی، طراحی گرافیک، طراحی پارچه، علوم رفتاری، روانشناسی محیطی و زیبایی‌ شناسی باشند. بنابراین پژوهش‌ ها و دستاورد های جدید مستقیم یا غیر مستقیم در حوزۀ علوم، مهارت‌ ها و روش‌ های مرتبط به این حوزه‌ ها سرخط‌ های اصلی مقالات این نشریه هستند.

انواع مقالات مورد پذیرش نشریه عبارتند از:
– مقالات علمی- تخصصی 
– مقالات مروری 
– مقالات نقد و نظر 
– ترجمه مقالات خارجی 
– گزارش های پژوهش و پایان نامه های کارشناسی ارشد

لینک مرتبط: دریافت مقالات نخستین شماره دو فصلنامه علمی «اندیش نامه شهر»، پاییز و زمستان ۱۳۹۹- (دانشگاه هنر)  
لینک مرتبط: دریافت مقالات نخستین شماره دو فصلنامه علمی «اندیش نامه معماری»، بهار و تابستان ۱۴۰۰- بهمراه فراخوان ارسال مقالات به نشریه (دانشگاه هنر) 

سایت مرتبط: intand.journal.art.ac.ir
پست‌الکترونیک: intand@art.ac.ir
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook