مسابقه طراحی سر درب ورودی مجتمع عصر انقلاب پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی

پارک علم وفناوری استان آذربایجان شرقی در نظر دارد نسبت به طراحی سر درب اصلی ورودی مجتمع عصر انقلاب پارک را  با در نظر گرفتن موضوع فعالیت و اهداف پارک های علم وفناوری اقدام نماید لذا از کلیه مهندسان معمارعلاقمند به  طراحی دعوت  می شود.

پارک علم وفناوری استان آذربایجان شرقی در نظر دارد نسبت به طراحی سر درب اصلی ورودی مجتمع عصر انقلاب پارک را  با در نظر گرفتن موضوع فعالیت و اهداف پارک های علم وفناوری اقدام نماید لذا از کلیه مهندسان معمارعلاقمند به  طراحی دعوت می شود طرح های پیشنهادی خود را پس از بازدید ودریافت مدارک از  واحد دبیر خانه پارک علم وفناوری استان آذربایجان شرقی واقع در خیابان آزادی تقاطع گلگشت  روبروی اداره گاز  ، ظرف مدت ۲۰روز از تاریخ انتشار این فراخوان  نسبت به ارایه ایده های خود (در یک شیت  A1 به ابعاد ۸۴۰×۵۹۴ میلی متر اقدام نمایند بدیهی است به افراد و شرکت هایی که بهترین طراحی را ارایه نمایند جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

آدرس مجتمع عصر انقلاب : شهرک اندیشه تبریز جاده روستای  کرجان (جاده امامزاده سید محمد )

سایت مرتبط: www.ea-sciencepark.org.ir

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



۲ نظر on “مسابقه طراحی سر درب ورودی مجتمع عصر انقلاب پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی”

  • کیوان wrote on ۲۸ شهریور, ۱۳۹۳, ۱۳:۴۴

    جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.??????

  • هادی منافزاده wrote on ۹ فروردین, ۱۳۹۴, ۹:۵۱

    با سلام و احترام… اینجانب یکی از شرکت کنندگان در مسابقه فوق الذکر بودم که متاسفانه نه خبری از طرحها شد و نه خبری از برندگان و جوایزو … قبل از ارائه طرح که برای اخذ مدارک مربوطه به دبیرخانه پارک مراجعه کرده بودیم مرتبا از مهلت کم و … دم می زدند اما وقتی طرحها رو ارائه کردیم خبری از اون شتاب زدگی نشد! اون مدت ۲۰روزه هم که تو فراخوان زده بودند کشک بود .هیئت داوران و میزان جوایز و زمان اعلام نتایج و … هم که معلوم نشد!

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook