تور عکاسی با نگاهی معمارانه در بازار صفوی تهران

اختصاصی معمارنیوز- تور رایگان همگردی با تمرکز بر عکاسی در بازار تهران و با میزبانی دفتر خدمات نوسازی محله سیروس بازار و با حمایت شرکت مهندسان مشاور خودآوند برگزار خواهد شد.

هدف این تور صرفاً خلق تصاوبر زیبا و حرفه ای عکاسی نیست و با نگاهی معمارانه به ابنیه تاریخی، جداره های با ارزش معماری و نوع تعامل مردم از دید دوربین هماهنگ شده است. مسیر این همگردی با تمرکز بر محورهای صفوی بازار تهران که در نقشه تاریخی کرشیش مشخص شده است تعیین گردیده و در طول برنامه از سراها، گذرهای تاریخی، تقاطع ها، راسته های اصلی، اماکن با ارزش معماری، جداره های ارزشمند بازدید خواهد شد.

در پایان با بررسی عکس های داوطلبان شرکت کننده در این برنامه، نفرات اول مشخص گردیده و از آنها تقدیر بعمل می آید. همچنین در نمایشگاهی که بزودی با محوریت بناها و معماری با ارزش تاریخی در تهران برگزار خواهد شد، عکس های منتخب به نمایش در خواهد آمد.

زمان: سه شنبه ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۵، ساعت ۹:۳۰ الی ۱۳
شروع حرکت: مترو خیام
ایمیل جهت ارسال عکس ها: Khodavand.siroos@gmail.com
دریافت پوستر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

هرگونه استفاده از مطالب اختصاصی این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook