برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی مدرسه معماری AA لندن

 مدرسه معماری  AA لندن چهارمین کارگاه آموزشی خود (AA Tehran Visiting School) را برگزار می کند. این دوره با حضور اساتید این مدرسه موقعیتی مناسب برای دانشجویان و مخاطبان معماری و شهرسازی می باشد که از تجربیات و نحوه تدریس این مدرسه شاخص معماری استفاده بنمایند. دانشجویان این دوره ضمن دریافت گواهی نامه مدرسه  AA، یکسال عضویت را در این مدرسه به دست خواهند آورد.

سوژه امسال این دوره فضاهای شهری و بهبود آنها در نظر گرفته شده است. فضای سوم، که پس از فضای اول (منزل) و فضای دوم (محیط کار) مهمترین فضای شهری می باشد، در سالهای اخیر در تهران در معرض تحول قرار گرفته است و در این دوره سعی بر این است که با دیدگاهی جدید و نگرش طولانی مدت با توجه به پروژه های اخیر راهسازی در سطح تهران و به وجود آمدن فضاهای نامتعارف دوباره بررسی شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره ۴-۸۸۰۴۸۸۲۰ تماس بگیرند یا به لینک http://www.aaschool.ac.uk/STUDY/VISITING/tehran مراجعه فرمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



یک نظر on “برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی مدرسه معماری AA لندن”

  • محدثی wrote on ۱۸ فروردین, ۱۳۹۳, ۶:۳۸

    زمان اطلاع رسانی بسیار دیر است
    ثبت نام ۳۰ ژانویه به پایان رسیده است در حالی که ایمیل اطلاع رسانی نزدیک اواخر مهلت دریافت شده است
    هزینه های برنامه نیز زیاد است، ۶۰ پوند (۳۰۰تومان) برای عضویت و ۴۹۵ پوند (۲.۴۷۵ میلیون تومان) برای هزینه برنامه

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook