انتشار مجموعه کتابهای نوسازی و توسعه محلی

پژمان اللهوردی زاده، معاون هماهنگی و برنامه ریزی سازمان نوسازی شهر تهران از چاپ و انتشار مجموعه کتاب های با عنوان “نوسازی و توسعه محلی” با هدف بهره برداری از عوامل موثر در فرآیند توسعه محلات دارای بافت فرسوده خبر داد.

وی با بیان این بالغ بر ۷۵ هزار هکتار بافت فرسوده در شهرهای کشورمان وجود دارد، تصریح کرد: وجود این بافت ها و گسترش روزافزون آنها و مشکلات متعددی که در این‌گونه از محدوده‌های شهری وجود دارد، سبب شده‌است که نوسازی آن‌ها جزء مهم­ترین دغدغه­های مدیران و برنامه‌ریزان کشورمان باشد.
معاون هماهنگی و برنامه ریزی سازمان نوسازی شهر تهران اظهار داشت: سازمان نوسازی در ادامه فعالیت های خود در حوزه بسترسازی و ترویج فرهنگ نوسازی و پشتیبانی دانشی از نقش آفرینان موثر عرصه نوسازی شهری، اقدام به تدوین، چاپ و انتشار کتب تخصصی نموده است.

وی عنوان کرد: در همین راستا و با عنایت به استقرار دفاتر خدمات نوسازی در بافت های فرسوده و ضرورت و اهمیت مباحث توسعه محلی در نوسازی این بافت ها، مجموعه کتاب هایی با عنوان “نوسازی و توسعه محلی” با هدف بهره برداری از عوامل موثر در فرآیند توسعه محلات مذکور، به همت اداره پژوهش و توسعه معاونت هماهنگی و برنامه ریزی سازمان نوسازی شهر تهران تدوین شده است.

به گفته وی مجموعه کتاب های “نوسازی و توسعه محلی”، شامل مجلدات و عناوین شناخت، برنامه ریزی، کارگاه های آموزشی مشارکتی، تجمیع و مشارکت می باشد.

منبع خبری: www.MemarNews.com

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook