اعلام نتایج و نمایش آثار برتر مسابقه طراحی المان‌های ورودی شهر زنجان

اختصاصی، معمارنیوز- سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان با ارسال اطلاعیه ای خبر از اعلام اسامی برگزیدگان در یکی از دو میدانی که به مسابقه گذاشته است (میدان بسیج)، داده و گفته شده درخصوص میدان جهاد تصمیم های لازم اخذ خواهد شد!!!
مطابق آئین نامه برگزاری مسابقات معماری و شهرسازی، داور یا هیئت داوری نمی‌تواند هیچ شرکت‌کننده‌ای را شایسته احراز مقام اول نداند. و اما نتایج این رقابت با اجتناب از انتخاب برگزیدگان در بخش “میدان جهاد” و اکتفا نمودن به اعلام طرح های برگزیده در بخش “میدان بسیج”، پایان پذیرفت؛
طبعاً عدم پایبندی برگزار کننده به تعهدات در پرداخت جوایز مشخص شده برای نفرات برتر هر بخش، طبق فراخوان اعلامی، و این نوع رویکرد از سوی شهرداری زنجان، اعتبار این نهاد را در خصوص مسابقات دیگر خدشه دار می سازد و جزو سوابق غیرحرفه ای و تخلفات شهرداری زنجان در برگزاری مسابقات محسوب خواهد شد.
قابل ذکر است؛ بنابر اعلام برگزارکننده، اسامی هیئت داوران و مدیر مسابقه می بایست تا ۴۸ ساعت پس از اعلام فراخوان منتشر می شد؛ که پس از پیگیری معمارنیوز و مشخص شدن مدیر مسابقه (مهندس دانشدوست)، و پیگیریهای بعدی از ایشان، و پس از تاخیر ۴ ماهه در اعلام اسامی داوران، متاسفانه نهایتا همزمان با اعلام نتایج، نام داوران نیز منتشر و اعلام گردید.
همچنین پیرو اطلاعیه نهایی و اعلام آقای دانشدوست (بعنوان مدیر اولیه مسابقه)؛ اواسط فرایند مسابقه، بنابر تصمیم برگزارکننده (سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان)، مدیر مسابقه تغییر داده شده و رئیس این سازمان بعنوان مدیر مسابقه انتخاب شد!!!
تحریریه معمارنیوز

در ادامه اطلاعیه دبیرخانه مسابقه در خصوص اعلام نتایج، عیناً آورده می شود:

  • بنا بر اعلام مدیر مسابقه طراحی المان‌های ورودی شهر زنجان؛ نتیجه داوری المان میدان‌ بسیج مشخص شد: پس از ورود استاندار جدید به زنجان و دستور وی مبنی بر نصب المان هایی با هویت پایتخت شور حسینی و غواصان دریادل در میادین ورودی شهر، این سازمان نسبت به اجرای المان های ورودی فراخوان صادر کرد.
    پس از این فراخوان، ۹۶ طرح از ۱۲ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از بررسی و داوری، سه طرح برای میدان بسیج حائز رتبه اول تا سوم شد.
    وی با بیان اینکه هیچ کدام از المان ها برای میدان جهاد نتوانستند نظر هیات داوران را جلب کنند خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک برای میدان جهاد نیز تصمیم‌گیری لازم انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد؛ در روز داوری این المانها که اسفند ماه در سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان برگزار شد، دو نفر به نمایندگی از سپاه انصارالمهدی و حسینیه اعظم نیز حضور داشتند و از نظرات آنها هم استفاده شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان اسامی داوران بررسی المان های ورودی شهر را به شرج زیر عنوان کرد:
– مهرداد سلطانی؛ معاون امور هماهنگی استانداری
– سجاد خدایی؛ نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان
– مسیح اله معصومی؛ شهردار زنجان
– مهدی مقیمی؛ از اساتید دانشگاه زنجان
– زهره ترابی؛ از اساتید دانشگاه زنجان

مدیر مسابقه:
سجاد خانمرادی؛ رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان

طرح های منتخب المان میدان جهاد:
هیچ کدام از المان ها برای میدان جهاد نتوانستند نظر هیات داوران را جلب کنند.

طرح های منتخب المان میدان بسیج:
رتبه اول: احسان رمضانی از ارومیه
رتبه دوم: علی کریمی از اصفهان
رتبه سوم: محمود همتی از زنجان

نمایش آثار برتر:

ســـایر آثـــار:
در این بخش آثار ارسالی شرکت کنندگان به معمارنیوز، منتشر می گردد. این بخش بروز رسانی می شود.

شرکت کنندگان می توانند جهت به نمایش گذاشتن طرح خود در نمایشگاه آنلاین، آثار خود را (با ذکر نام طراح یا گروه طراحی) به معمار نیوز ارسال نمایند؛ این بخش بروز رسانی می شود.

لطفاً آثار خود را به MemarNews@yahoo.com ارسال نمائید.

لینک مرتبط: فراخوان مسابقه طراحی المان‌های ورودی شهر زنجان

منبع خبر: www.MemarNews.com
مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.
هرگونه استفاده از مطالب اختصاصی این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook