اعلام نتایج مسابقه طراحی المان یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی

با حضور اساتید معماری از دانشگاه های محقق اردبیلی و آزاد اسلامی اردبیل، آثار رسیده از نقاط مختلف طراحی یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی روز دوشنبه ۱۵ تیر ماه در دانشگاه محقق اردبیلی داوری شد.

در مرحله ی اول این رقابت ملی بیست و پنج اثر مورد بررسی قرار گرفت و شش طرح به مرحله ی دوم راه یافت. در مرحله ی دوم با حذف یک اثر، پنج اثر به انتخاب هیأت داوران آقایان (دکتر رشید، دکترگسیلی«از گروه معماری دانشگاه محقق اردبیلی»، دکتر یوسفی«از گروه معماری دانشگاه آزاد اردبیل» و مهندس محبی«از گروه هنر دانشگاه محقق اردبیلی») به عنوان برگزیدگان نهایی این رقابت انتخاب شدند.

بر اساس انتخاب هیأت داوران:

انتخاب اول: کد ۷۴۸۴
انتخاب دوم: کد ۵۱۶۶
انتخاب سوم: کد ۸۳۰۴
انتخاب چهارم: کد ۸۸۲۰
انتخاب پنجم: کد ۴۶۷۰

هیات داوران آثار ارائه شده به این مسابقه را بر اساس شاخصه های خلاقیت و نوآوری، ارزش علمی، فنی و تخصصی، کاربرد و حل مسأله و مستندسازی علمی مورد بررسی قرار دادند. در پی بررسی آثار منتخب جوایزی به برندگان این رقابت اهدا خواهد شد.

داوری آثار:


نمایشگاه آنلاین آثار:

شرکت کنندگان می توانند در صورت تمایل، جهت به نمایش گذاشتن طرح خود در نمایشگاه آنلاین، آثار خود را به معمار نیوز ارسال نمایند؛ این بخش بروز رسانی می شود.

لطفاً آثار خود را به MemarNews@yahoo.com ارسال نمائید.

رتبه دوم: کد ۵۱۶۶
گروه طراحی: حمیده قلی پور – علی اکبر شعبانی

سایت مرتبط: www.uma.ac.ir
منبع خبر: www.MemarNews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook