اعلام نتایج آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) – مهرماه ۱۳۹۸

بروزرسانی مورخ ۹۸/۱۲/۲۶:
اطلاعیه اعلام نتایج بازنگری آزمون رشته معماری (طراحی) مهرماه ۹۸:
به اطلاع شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) مهرماه ۹۸ می رساند، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراضات آزمون رشته معماری (طراحی) و همچنین بازنگری آن ها توسط کمیته تخصصی مقررات ملی ساختمان، موارد در کارنامه شرکت کنندگان آزمون اعمال گردیده است.
متقاضیان می توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون خود از طریق سامانه آزمون های ورود به حرفه اقدام نمایند. بدیهی است با توجه به دقت انجام شده در بررسی اعتراضات، نتایج اعلام شده قطعی است. ضمنان متقاضیانی که موفق به اخذ حدنصاب قبولی نشده اند می توانند در آزمون آتی شرکت نمایند.
…………………………………….

پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر اعلام نتایج آزمون های تستی ورود به حرفه مهندسان، مهرماه ۱۳۹۸، بدینوسیله به اطلاع می رساند؛ نتایج آزمون های رشته معماری طراحی استخراج گردیده و از روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۵ بر روی سامانه آزمون های ورود به حرفه قابل مشاهده می باشد. لذا شرکت کنندگان می توانند از همین طریق نسبت به دریافت کارنامه اقدام نمایند.

«کارنامه آزمون ورود به حرفه مهندسان(طراحی)-مهرماه ماه ۱۳۹۸»

شرکت‌کنندگانی که موفق به حدنصاب قبولی در آزمون‌ها نشده اند چنانچه درخواست بازنگری نسبت به نتیجه آزمون داشته باشند می‌توانند درخواست خود را با توجه به فرم پیوست بصورت کتبی با ذکر مشخصات کامل (شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقیق و شماره تماس) حداکثر تا تاریخ ۹۸/۱۱/۲ از طریق پست سفارشی به آدرس پستی زیر ارسال نمایند:

آزمون رشته معماری (طراحی):
آدرس: تهران صندوق پستی، به شماره ۵۷۳- ۱۹۹۳۵ دفتر مقررات ملّی و کنترل ساختمان
(بر روی پاکت ذکر شود مربوط به آزمون‌ رشته معماری- طراحی مهرماه ۹۸ می‌باشد).

به لحاظ برنامه‌ریزی‌های انجام شده از کلیه داوطلبان گرامی انتظار دارد که درخواست‌های خود را در مهلت مقرر ارسال نمایند و به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ مقرر تحویل پست گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

دانلود فرم درخواست بازنگری نتایج

سایت مرتبط: inbr.ir
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook