اطلاعیه زمان برگزاری مجموعه آزمون های نظام مهندسی ساختمان (۱۳ تا ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰)

بروز رسانی مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۰:
به اطلاع می رساند؛ بنا بر اعلام دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان؛
داوطلبانی که به هر دلیل امکان ثبت نام در آزمون اردیبهشت ۱۴۰۰ را نداشته اند، می توانند صرفا در روز دوشنبه ۱۷ حرداد ماه ۱۴۰۰ نسبت به نام نویسی برای آزمون مرداد ماه اقدام نمایند. لذا ضرورت دارد این دسته از داوطلبان پیش از سر رسید مهلت مقرر، نسبت به جمع آوری اسناد و مدارک مورد نیاز اقدام نمایند تا در روز ثبت نام با مشکل مواجه نشوند.

بنا بر اعلام دفتر امور مقررات ملی ساختمان؛ بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان آزمون‌های ورود به حرفه می‌رساند، آزمون های اردیبهشت ماه نظام مهندسی که به جهت ورود موج چهارم بیماری کرونا لغو شده بود، با توجه به تصمیمات اخیر ستاد ملی مدیریت کرونا در روزهای ۱۳ تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۰ بطور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
وی گفت در این دوره از آزمون ها علاوه بر آزمون های ورود به حرفه و چهار صلاحیت تخصصی جدید شامل “اجرای تاسیسات برقی”، اجرای تاسیسات مکانیکی”، “ارزیابی و اجرای بهسازی لرزه ای” و “طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان” که داوطلبان آن ها قبلا ثبت نام کرده بودند، آزمون های کارشناسی رسمی ماده ۲۷ نیز در ۷ رشته اصلی برگزار می شود و داوطلبان می توانند با رعایت شرایط مندرج در آخرین دستورالعمل ابلاغی وزارت راه و شهرسازی از روز دوشنبه ۱۷ خرداد لغایت پنجشنبه ۲۰ خرداد به مدت ۴ روز نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان به مدت ۲ روز از تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۷ لغایت ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
ثبت‌نام آزمون‌‌‌های کاردان‌های فنی ساختمان و معماران تجربی به مدت ۴ روز از تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۷ لغایت ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
ثبت‌نام آزمون صلاحیت کارشناس ماده ۲۷ به مدت ۴ روز از تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۷ لغایت ۱۴۰۰/۰۳/۲۰

لینک مرتبط: اطلاعیه ثبت‌نام و زمان برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰

سایت مرتبط: inbr.ir
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com
مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook