اطلاعیه ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسی در اسفند ماه ۹۸

بروزرسانی مورخ ۹۸/۱۲/۵:
بنا بر اعلام دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان؛ بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان در آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانان و معماران تجربی اسفند ۹۸ می رساند که آزمون یاد شده که مقرر بود روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفندماه سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شود به دلیل حفظ سلامت عمومی جامعه و جلوگیری از شیوع احتمالی کرونا تا اطلاع ثانوی معوق و زمان بعدی برگزاری آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
……………………………………

 

بروزرسانی مورخ ۹۸/۱۰/۱۴:
مهلت ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسی تا تاریخ ۱۶ دی ماه ۹۸ تمدید گردید.

بنا بر اعلام دفتر امور مقررات ملی ساختمان؛ بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به‌کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی می‌رساند، دومین دوره آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان سال ۱۳۹۸ در کلیه رشته‌های مهندسی مذکور در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی (طراحی و نظارت)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک، همچنین آزمون‌های ورود به حرفه کاردانی در رشته‌های معماری، عمران، شهرسازی، نقشه‌برداری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی به‌طور هماهنگ و همزمان در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه برگزار می‌شود.

ثبت‌نام این دوره از آزمون‌ها از روز شنبه ۹۸/۱۰/۷ آغاز و تا روز جمعه ۹۸/۱۰/۱۳ (تمدید: تا پایان وقت اداری دوشنبه، مورخ ۹۸/۱۰/۱۶) ادامه خواهد داشت. از این‌رو کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به‌کار مهندسی می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

اضافه می‌نماید آزمون طراحی رشته معماری به‌صورت جداگانه در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد که تاریخ دقیق ثبت‌نام و برگزاری آزمون یاد شده، متعاقباً به اطلاع کلیه متقاضیان خواهد رسید.

سایت مرتبط: inbr.ir
سایت مرتبط: سامانه آزمون های ورود به حرفه

دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook