اختتامیه بیست و پنجمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی

آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی، همزمان با ایام برگزاری بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی روز دوشنبه ۲۸ آبان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، در این مراسم که در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار خواهد ۹ اثر برگزیده و ۲۰ اثر شایسته تقدیر معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت. همچنین در این آیین از دکتر رضا داوری اردکانی به عنوان استاد خادم کتاب و حجه الاسلام اسماعیل آذری به عنوان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی تجلیل خواهد شد.

دراین دوره از جشنواره، ۶۳۱ عنوان کتاب به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که کتب علوم انسانی با ۳۱۳ عنوان کتاب بیشترین آثار ارسالی را به خود اختصاص داده است. کتابهای حوزه علوم پزشکی و دامپزشکی با ۱۵۶ عنوان و کتابهای حوزه هنر و معماری با ۴۹ عنوان کتاب در رده های بعدی قراردارند.

بیشترین آثار ارسال شده به دبیرخانه شامل ۶۶ درصد در حوزه تألیف و ۳۴ درصد در حوزه ترجمه است. همچنین آقایان با ۷۶ درصد بیشترین تعداد شرکت‌کننده را به خود اختصاص داده‌اند و از نظر تفکیک مقطع تحصیلی شرکت‌کنندگان نیز مقطع دکترا با ۵۷ درصد، کارشناسی ارشد ۲۶ درصد و کارشناسی با۱۷ درصد است و بیشترین حجم آثار از نظر دانشگاه، ۴۵۳ اثر از دانشگاه‌های دولتی، ۸۳ اثر از دانشگاه‌های آزاد، ۶۰ اثر از طلاب و شاغلان حوزه‌های علمیه و ۳۵اثر نیز خارج از مجموعه‌ها بوده است.

جشنواره کتاب سال دانشجویی هر ساله همزمان با ایام هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد نشاط علمی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور، جلب همکاری و حمایت ناشران حوزه دانشگاهی، چاپ آثار دانشجویی، تقویت بنیه علمی دانشجویان با ارائه آثار مکتوب و حمایت از دانشجویان نوقلم برای تولید اندیشه‌های جدید برگزار می‌شود.

این جشنواره از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی با حمایت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مؤسسه خانه کتاب، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، شورای فرهنگ عمومی، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، سازمان جهاددانشگاهی تهران، موسسه آموزش عالی فناوران حکیم، دارالقران اهل بیت (ع)، دانشگاه امام صادق(ع) و آپارات برگزار می‌شود.

* حضور برای عموم آزاد و رایگان می باشد.

زمان اختتامیه: دوشنبه ۲۸ آبان ماه ۹۷، ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲
مکان: دانشگاه تهران، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، تالار فردوسی

بروزرسانی مورخ ۹۷/۸/۲۸:
برگزیدگان  و تقدیرشدگان بیست و پنجمین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی گردیدند:

اسامی شایسته‌گان تقدیر این دوره از جشنواره ملی کتاب‌سال دانشجویی در بخش “معماری” به قرار زیر است:
در بخش معماری «هانی منصورنژاد با عنوان کتاب مبانی مسکن پایدار» و «سارا تیمورتاش با عنوان کتاب تجهیز مجدد میراث صنعتی»

لینک مرتبط: فراخوان بیست و پنجمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی

دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook