آغاز فراخوان جذب هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ از فردا

آغاز فراخوان جذب هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از فردا ۲۱ شهریور ماه به مدت یک ماه

حجت‌الاسلام رضوان‌طلب در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب، اظهار کرد: امسال فراخوان جذب اعضای هیأت علمی در دانشگاه‌ها در دو مرحله شهریور ماه و بهمن برگزار می‌شود که فراخوان بهمن ۹۶ ماه به پایان رسید و در طی آن ۸۰۰ نفر به عنوان هیأت علمی جذب دانشگاه‌های کشور می شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: مقدمات فراخوان جذب اعضای هیات علمی شهریور ماه امسال نیز فراهم شد و دانشگاه‌ها نیازهای خود را به وزارت علوم اعلام کردند. این فراخوان از فردا ۲۱ شهریور آغاز می‌شود و به مدت یک ماه ادامه دارد.

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم همچنین به جزئیات فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: همه دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی که فراخوان مستقل دارد)، می‌توانند در فراخوان جذب هیأت علمی حضور داشته باشند و بر اساس بررسی‌های انجام شده حدودا هشت تا ۱۰ برابر امکان وزارت علوم برای جذب اعضای هیات علمی (از نظر بودجه، امکانات و سهمیه استخدامی) از سوی دانشگاه‌ها اعلام نیاز صورت گرفته است.

دکتر رضوان‌طلب همچنین در خصوص ظرفیت پذیرش اعضای هیأت علمی در فراخوان این دوره، گفت: تقریبا در هر فراخوان جذب اعضای هیات علمی تعداد ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر از ۱۰ سال پیش در دانشگاه‌ها پذیرش صورت می‌گرفت. پیش‌بینی ما این است که اگر قول‌های دولت در خصوص سهمیه استخدام نیرو در وزارت علوم محقق شود، در این فراخوان نیز ۸۰۰ نفر جذب دانشگاه‌ها شوند.

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از اختصاص سهمیه بیشتر به دانشگاه‌های بزرگ برای جذب اعضای هیات علمی خبر داد و تصریح کرد: دانشگاه‌های نوپا و مناطق محروم نیز اولویت بیشتری برای استخدام نیرو خواهند داشت.

به طور کلی در سال ۹۷ ، ۱۶۰۰ نفر به عنوان هیات علمی جذب دانشگاه‌ها خواهند شد.
منبع: ایسنا

* ثبت نام در سامانه جامع جذب اعضای هیأت علمی 

دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook