کارگاه معماری فرانکنشتاین تهران با همکاری دانشگاه بین المللی مادرید (UEM)

کارگاه معماری فرانکنشتاین تهران  Frankenstein Architecture Workshop in Tehran
(با همکاری دانشگاه اروپایی مادرید –  Universidad Europea de Madrid):

کارگاه معماری فرانکنشتاین تهران با هدف ایجاد تصویری جدید برای ساختار شهر چند مرکزی معاصر،  دوره ی ویژه ای جهت بررسی فرایند تبدیل شهر به اکوسیستمی پیوسته و انعطاف پذیر، برگزار می کند. ایده ی کلی فرانکنشتاین نحوه ای نوینی از تحلیل و بررسی و  سپس طراحی معماری می باشد. شرکت کنندگان با تغییر بافت شهری موجود ,ویژگی های  شهری خلاق را کنکاش کرده، تا فضا های مسکونی، تولیدی و عمومی شهر (تا محدوده ی پنج هکتار) به سازگاری مناسب برسند. کارگاه با مقیاسی به ابعاد یک محله آغاز می شود و طی پنج روز با نوعی دیکانستراکشن از مقیاسی بالاتر به طرحی با مقیاس یک واحد مسکونی به پایان می رسد.

از این رو استودیوی طراحی حاضر نه تنها شرکت کنندگان را با مبانی نظری متفاوتی آشنا می سازد بلکه می تواند تجربه ای از فرآیند طراحی در دانشگاهی اروپایی فراهم آورد .
هم چنین پیش رو زمینه ای از شهرسازی تا معماری را ارائه می نماید که می تواند مورد توجه هر دو گروه معماران و شهرسازان قرار بگیرد.

شرکت کنندگان پس از پایان دوره ی پنج روزه یک مدرک بین المللی تخصصی از دانشگاه بین المللی مادرید( UEM) و دانشگاه تهران دریافت خواهند کرد. یرای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا از صفحه ی فیسبوک ما بازدید نمایید و در صورت نیاز از طریق ایمیل یا تلفن با ما تماس حاصل فرمایید.

کارگاه معماری فرانکنشتاین تهران

مدرس دوره:
Javier Sanjuan؛  استاد در دانشگاه اروپایی مادرید  (Universidad Europea de Madrid)

با همکاری:
نریمان کیازند (MA Staedelschule Frankfurt)
اشکان چهل تن (MA UdK Berlin)

ویژگی های شرکت کنندگان:
این دوره برای دانشجویان معماری و شهرسازی و رشته ها و زمینه های مرتبط برنامه ریزی شده است و آشنایی با مبانی معماری برای شرکت کنندگان دوره ضروری است.

زبان دوره:
مباحث این دوره ها به زبان انگلیسی ارائه خواهد شد و ترجمه همزمان به فارسی نیز صورت خواهد گرفت.

با توجه به محدودیت در ظرفیت شرکت کنندگان دوره ، انتخاب لیست نهایی شرکت کنندگان دوره بر اساس اولویت ثبت نام آنان صورت خواهد گرفت و از مابقی متقاضیان ثبت نام به عمل نخواهد آمد.

مهلت ثبت نام: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
زمان برگزاری دوره:
 ۸ الی ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، به مدت پنج روز از ساعت ۹ الی ۱۳   و   ۱۴ الی ۱۸
مکان برگزاری دوره: پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران
تلفن: ۶۱۱۱۲۴۵۸
ایمیل: info@ceat.ir
سایت مرتبط: www.ceat.ir
دریافت پوستر

منبع خبر: www.MemarNews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook