نمایشگاه «پست آپوکالیپتیک (۲)»

نمایشگاهی با عنوان «پست آپوکالیپتیک (۲)» از روز جمعه ۱۶ تیرماه ۹۶ با نمایش آثار تجسمی ۱۳ هنرمند در گالری ایده پارسی گشایش می‌یابد.

در این نمایشگاه هنرمندان با گرایش‌های مختلف هنری به خلق آثاری با مضمون «بعد از آخر الزمانی» پرداخته اند، از گرایش‌های این نمایشگاه میتوان به معماری، نقاشی، عکاسی، طراحی صنعتی، طراحی مُد و مجسمه سازی اشاره کرد. «پست آپوکالیپتیک» بخش دوم نمایش آثاری است که برای این نمایشگاه ارسال شده است.

صاحبان آثار:
سندس حمیدیان
آذین یوسفیانی
علیرضا رضایی
رضا افشار
صحرا مرتضوی
سمانه قاسمی
علی آلبوشوکه
الهام کلاشک
مهسا نوری
امیرحسین جباری
بهنام فراهانی
ترمه یعقوبی
سپیده شاد بخت
(گردآوری آثار: امیرحسین جباری)

«پُست آپوکالیپتیک» یا همان «بعد از آخر الزمانی» نمایشگاهی است پژوهش محور و میان رشته‌ای، در حوزه مکاشفه و رمزگشایی اتفاقات بعد از آخر الزمان.
موضوع «پُست آپوکالیپتیک: تاکنون در قالب  داستان‌ها، اشعار، فیلم‌های سینمایی، معماری، طراحی صنعتی، عکاسی و … و مجموعاً در همه زمینه‌های هنری استفاده شده است.

در حقیقت این رویکرد بررسی و تجسم یک اتفاق است. اتفاقی که در آینده احتمال وقوع آن وجود دارد، این احتمال و مفهوم با رویکرد و مفهوم «آخرالزمانی» تفاوت محسوسی دارد  و آنگاه آغاز می‌شود که جهان با همه متعلقات بازه زمانی «آخرالزمان» را  بر خود دیده است. اتفاقی است بعد از شهر آرمانی، پُست آپوکالیپتیک (بعد از آخرالزمانی) بین انسان، طبیعت، شهر، فرهنگ، تکنولوژی و سایر دستاورهای بشر و همه المان‌های طبیعی اتفاق می‌افتد.
آنگاه که جهان تکنولوژیک پایان یافته، آنجایی که همه دستاوردهای بشر تحت تاثیر اتفاقی نابودکننده قرار گرفته و آنگاه جهان پس از آن شروع شده است. پُست آپوکالیپتیک، نمایشگاهی با نگاه به جهان پس از آینده و تغییرات آن است.

زمان افتتاح: جمعه ۱۶ تیرماه ۱۳۹۶، ساعت ۱۶ الی ۲۰
زمان بازدید: ۱۶ الی ۲۱ تیرماه ۱۳۹۶، ساعت ۱۷ الی ۲۰
مکان: گالری ایده پارسی؛ تهران، خیابان شریعتی، خیابان دولت، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه اله‌وردی آذر، پلاک ۲۸
منبع: عکاسی
دریافت پوستر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook