سیزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان کیش

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان کیش، توسط اتاق تعاون ایران، از تاریخ ۱۲ الی ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با حضور ۱۱۰ شرکت داخلی و خارجی در در مساحت حدود ۴۷۰۰ مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برپا می شود. ۷۰ شرکت داخلی و ۴۰ نماینده خارجی از ۱۳ کشور چین، ترکیه، سوئیس، آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، آمریکا، انگلیس، فنلاند، برزیل، هلند، امارات متحده عربی و عربستان در این نمایشگاه حضور دارند.

در این نمایشگاه ماشین آلات و تجهیزات عمرانی، تکنولوژی و خدمات در زمینه عمران و ساختمان و با هدف تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان مصالح ساختمانی در دو بخش ساختمانی و عمرانی شامل لوله و اتصالات، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی، مصالح پایه ساختمانی، آسانسور، شیرآلات بهداشتی، معماری، دکوراسیون داخلی، در و پنجره، درب های اتوماتیک، برق و الکتریک، یراق آلات، رنگ و رزین، پوشش های دیوار و کف، کاشی و سرامیک، سنگ و ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، انبوه سازان، شهرداری ها و سازمان های وابسته، اماکن تجاری و عمومی، تعاونی های تولیدی صنعتی و مسکن، بیمه، صنایع زیر بنایی آب و گاز، تشکل ها و انجمن ها، ماشین آلات و تجهیزات عمرانی، خدمات فنی و مهندسی، مهندسین مشاور و پیمانکاران فعالیت خود را به معرض نمایش می گذارند.

زمان: ۱۲ الی ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶، ساعت بازدید ۱۷ الی ۲۲
مکان: مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش
سایت مرتبط: www.iranconfair.ir   
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook