پروژه ایران؛ سومین نمایشگاه بین المللى تخصصى مصالح و تجهیزات ساختمانی و تکنولوژی محیط زیست

نمایشگاه بین المللی ساختمان پروژه ایران، بخشی از مجموعه نمایشگاه های پروژه ساختمان است که توسط IFP Group در کشورهای مصر، لبنان، اربیل، بغداد، قطر و ایران برگزار می شود. نام “پروژه” یکی از مشهورترین عنوان ها در نمایشگاه های خاورمیانه به شمار می آید و این نمایشگاه سالانه هزاران شرکت بین المللی را از بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان گرد هم می آورد و فرصت های تجاری بیلیون دلاری ایجاد می نماید. IFP Group به عنوان شرکت بین المللی برگزار کننده نمایشگاه، هر ساله بیش از ۴۰ نمایشگاه در ۷ کشور برگزار می نماید. نمایشگاه های IFP، از حمایت سازمان های توسعه تجارت، وزارت خانه ها و سازمان های مرتبط بهره مند می باشند.

اولین نمایشگاه پروژه ایران که ۱۳۹۴ در ایران برگزار شد، از اعتبار نام “پروژه” در صنعت ساختمان بهره برد. پروژه ایران، تنها نمایشگاه برگزار شده در ایران است که صدها شرکت کاملا خارجی را به بازار ایران معرفی می نماید. این امر بدین معناست که این نمایشگاه صدها تجارت بالقوه که مواد اولیه و فن آوری های نو را وارد ایران می کند به شرکت های ساختمانی ایرانی، پیمانکاران و متخصصان عرضه می دارد که فرصت همکاری های دو جانبه از قبیل صادرات و واردات و انتقال فن آوری و … فراهم می آورد.
نکته قابل توجه اینست که این شرکت های خارجی به صورت غرفه های رسمی با حمایت های دولتی و یا سازمان توسعه تجارت خود در این نمایشگاه حضور به هم می رسانند. در واقع این نمایشگاه تعداد زیادی از تصمیم گیرندگان را که مجوز شروع تجارت در روزهای نمایشگاه را دارند، گرد هم جمع می کند.

نمایشگاه پروژه ایران در دو سال گذشته، فرصتی مناسب برای شناخت بازار ایران توسط غرفه داران را به وجود آورد و بازخورد بسیار خوبی از غرفه داران دریافت نمود. به همین دلیل است که تقریبا کلیه ۱۰۰ شرکتی که در اولین نمایشگاه شرکت نمودند، در سال دوم برگزاری نمایشگاه نیز شرکت نمودند و در سال دوم این تعداد به بیش از ۳۵۰ شرکت افزایش یافت.
نمایشگاه پروژه ایران در تاریخ ۴ تا ۷ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. ساعت بازدید از ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر است.

در نمایشگاه سال گذشته، بیش از ۳۵۰ شرکت از ۳۲ کشور از قبیل آلمان، فرانسه، ایتالیا، انگلیس، اتریش، اسپانیا، بلژیک، جمهوری چک، پرتقال،ترکیه، یونان، بلغارستان، لهستان، رومانی، روسیه تحت حمایت غرفه های ملی خود شرکت نمودند و هم چنین اکثر کشورهای بزرگ آسیایی مثل چین، کره، هند، امارات متحده و کشورهایی چون ارمنستان، آذربایجان، صربستان، اردن و کشورهای دیگر در این نمایشگاه حضور داشتند. علاوه بر حضور بین المللی وسیع در این نمایشگاه، اتاق بازرگانی های مشترک ایران و کشورها، سفارت ها و دفاتر تجارت های بین المللی نیز جضور فعالی در این نمایشگاه داشتند.

می توان گفت پروژه ایران یکی از گردهمایی های بزرگ بین المللی اهل تجارت در روزهای آغازین سال ۱۳۹۶ خواهد بود.
در زمینه مواد اولیه، این نمایشگاه کلیه تقاضاهای صنعت ساختمان از قبیل:
– تجهیزات و وسایل کلی ساختمان سازی
– راه حل های انرژی و برق
– ماشین آلات
– سنگ
– فولاد
– فلز
– آلومینیوم
– چوب
– سیمان
– ظروف بهداشتی
– دستگاه ها و اتصالات
– خدمات مهندسی
– روشنایی را با تمرکز بر روش های مدرن ذخیره انرژی و احترام به محیط زیست برآورده می کند.
تعداد مشارکت بین المللى مستقیم در نمایشگاه امسال: بیش از ۲۰۰ شرکت از ۲۰ کشور

زمان: ۴ الی ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶، ساعت بازدید ۹ الی ۱۷
مکان: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
سایت مرتبط: www.project-iran.com
پوستر نمایشگاه
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook