آخرین مهلت ارسال آثار جایزه بین المللی A’ Design Award 2017

مسابقه ‌۲۰۱۷ A’ Design Award هم اکنون در مرحله ثبت نام و ارسال آثار جهت کاندیداتوری می باشد.

مسابقه ۲۰۱۷ A’ Design Award یکی از مسابقات معتبر بین‌المللی طراحی می باشد که هر ساله، طراحان خلاق بسیاری از کشورهای جهان را گرد هم می‌آورد تا برای کسب مقام در رشته‌های مختلف این چالش جهانی با هم رقابت کنند.
این مسابقه در رشته‌های مختلف طراحی برگزار می‌شود و همه ساله چندین هزار طراح و مهندس از سراسر جهان آثار خود را برای شرکت در این مسابقه فرستاده و اعلام کاندیداتوری می‌کنند.

آنچه اعتبار این مسابقه را از سایر مسابقات بین‌المللی طراحی متمایز می‌کند، پروسه‌ی داوری آثار است؛ داوری این مسابقه در چندین مرحله و با مشارکت بیش از ۸۰ داور از میان کارشناسان حرفه‌ای سراسر جهان اعم از؛ چهره‌های آکادمیک، مدیران شرکت‌های بزرگ، مهندسین و تکنسین‌های اجرا، برندگان جوایز دوره‌های گذشته و مدیران برندهای معتبر جهان انجام می‌شود.

ویژگی مهم روند داوری این مسابقات، شیوه قضاوت و امتیازدهی آثار است به طوری که داوران به  معیارهای خاص امتیاز می‌دهند و نه به آثار؛ زیبایی‌شناسی، خلاقیت و نوآوری، قابلیت استفاده، تکنولوژی، ارگونومی، مهندسی ساخت، اجرای جزییات، کارکرد، ارائه و خاص بودن از جمله معیارهایی است که داوران این مسابقه به آن نمره می‌دهند و در نهایت بالاترین امتیاز در هر رشته حائز رتبه های اول تا سوم این مسابقات می‌شوند.

شایان ذکر است که پیش از این؛ در مسابقه‌ A’ Design Award نیما و سینا کیوانی با پروژه‌ «ساختمان مسکونی اُرسی‌خانه» برنده‌ مدال برنز در بخش معماری، ساختمان و سازه در سال ۲۰۱۶ میلادی و همچنین محمد مهدی فخیمی با پروژه «کلینیک زیبایی فیس تاپ» برنده مدال نقره در بخش طراحی معماری داخلی در سال ۲۰۱۵ گردیدند.

زمانبندی:
آخریت مهلت ارسال: ۲۸ فوریه ۲۰۱۷ (۱۰ اسفند ۱۳۹۵)
زمان اعلام نتایج: ۱۵ آوریل ۲۰۱۷ (۲۶ فروردین ۱۳۹۶)

* شرکت در مسابقه رایگان می باشد.
* اسامی داوران
* لینک ثبت نام

سایت مرتبط: www.competition.adesignaward.com

دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



یک نظر on “آخرین مهلت ارسال آثار جایزه بین المللی A’ Design Award 2017”

  • بهزاد wrote on ۵ اسفند, ۱۳۹۵, ۱۳:۵۹

    سلام و عرض ادب
    ..آیا طرح های دانشجویی هم میتونن در این مسابقه شرکت کنند یا نه؟

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook