گفتمان هنر و معماری با عنوان «دانش امروز – دانشگاه فردا»

انجمن مفاخر معماری ایران برگزار می کند:
دویست و بیست و ششمین گفتمان هنر و معماری
با عنوان: دانش امروز – دانشگاه فردا

سخنرانان:
دکتر آناهیتا مقبلی
دکتر محمود گلابچی
دکتر عبدالرضا محسنی
دکتر متین علاقه مندان
دکتر علیرضا اژدری
مهندس امیرحسین همتی

رویکردهای نوین برای گسترش مرزهای دانش و پاسخ به نیازهای امروز و فردا، تأسیس دانشگاه هایی را ضروری ساخته است که با فرایندهای نوین آموزش و پژوهش، نه تنها زمینه گسترش علم و تغییر مرزهای دانش را فراهم می نمایند بلکه با نگاهی به ضرورتهای امروز جهان، زمینه تحقق اهدافی را پدید می آورند که بتواند دنیایی بهتر برای انسان ها خلق نماید.
در همین راستا دانش امروز بشر در جهت تبدیل شدن به فناوری و کاربردی شدن در زمینه های مختلف، باید رویکردهای نوین را برای دستیابی به اهداف جدیدی که پیش روی جوامع قرار دارد، فراهم نماید.

دانشگاه های نسل سوم و چهارم در جهت تبدیل دانش به ثروت و کارآفرینی، با هدف پاسخ به نیازهای جوامع امروز و فردا باید گام بردارند. به همین جهت، مجموعه هایی از این دست، با هدف تحقق اهدافی که رویکردهای نوینی برای ساختن زندگی بهتر انسان ها را ارائه می نمایند، بوجود آمده است.

ارتقاء کیفیت آموزش به عنوان یک ضرورت در جامعه امروز ایران و نیز ایجاد رشته هایی که می تواند تحقق اهداف جدید مانند پایداری، معماری سبز، حفظ محیط زیست، بهینه سازی مصرف انرژی و … را در جامعه امکانپذیر سازد، بخشی از رویکردهای این دانشگاه به شمار می رود.
این ساختار، در صدد ارائه روش های نوین آموزش با بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی و ارائه الگویی نوین برای تحقق اهداف فردا تأسیس گردیده است و نشان دهنده عزم و تصمیم برای بهره گیری از دانش امروز به منظور تحقق اهداف فرداست. انتظار می رود رویکردی چنین، بنای ماندگار و استواری را به ارمغان آورد تا هدف به کارگیری دانش امروز برای شکل گیری دانشگاه فردا محقق گردد.

* حضور برای عموم آزاد و رایگان می باشد.

زمان: یکشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۵، ساعت ۱۴ الی ۱۶
مکان: موزه هنرهای دینی امام علی (ع)، خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵
سایت مرتبط: www.ammi.ir
دریافت پوستر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook