یک روز با چهره ماندگار معماری ایران؛ دکتر جهانگیر درویش – بندرعباس

کانون مهرازان جنوب برگزار میکند:
نشست «یک روز با چهره ماندگار معماری ایران، دکتر جهانگیر درویش»

جهانگیر درویش، در سال ۱۳۱۲ در ورامین متولد شد. در رشته معماری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران تحصیل کرد. پس از آن، برای ادامه تحصیل به ایتالیا رفت و از دانشگاه رم فارغ التحصیل شد. درویش تحصیلات خود را در دانشگاه پلی تکنیک تورین ادامه داد و موفق به اخذ دکترای معماری از این دانشگاه شد.

فعالیت حرفه ای دکتر درویش از سال ۱۳۴۱ در ایتالیا، ایران و آمریکا آغاز شد. انستیتوی ملی آموزش در مازندران، مراکز رادیو و تلوزیون های تهران، بندرعباس، شیراز، ارومیه و تبریز، دانشگاه علوم در ایلام و مجموعه ورزشی تختی تهران (استادیوم بزرگ و سالن سرپوشیده) از جمله کارهای درویش در ایران است.
درویش برای طراحی مرکز رادیو تلوزیون بندرعباس موفق به دریافت جایزه آقاخان شد. ایشان در کشور ایتالیا، ساختمان مرسدس بنز و در شهر تورین و پیه مونت خانه های متعدد ساخت که شهرت زیادی دارند. در آمریکا نیز باز آفرینی مرکز خرید هوستون و پنج ساختمان فروش اتومبیل برای برندهای کرایسلر، مزدا، تویوتا، رنو و جیپ از جمله کارهای اوست.

– ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

زمان: پنج شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵، ساعت ۹ الی ۱۲
مکان: سالن فرهگسرای طوبی بندرعباس
تلفن: ۰۹۱۷۳۵۸۷۴۰۶- ۳۲۲۲۸۳۶۰- ۰۷۶
دریافت پوستر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook