نمایشگاه معماری معاصر ایران – توکیو

پس از نمایش معماری ایران در بی‌ینال ونیز ۲۰۱۵، نمایشگاه معماری ایران در کشور ژاپن از ۲۵ اسفند تا ۲ فروردین‌ماه ۹۵ با حمایت موسسه مقاوم‏‌سازی زلزله ایران، انجمن معماران ژاپن (AIJ & JIA) و دانشگاه فوجی برگزار می‌شود.

این برنامه شامل نمایشگاه معماری معاصر ایران، سخنرانی و گفت‌وگوی مشترک معماران ایران و ژاپن، ارائه پرفورمنس، نمایش فیلم معماری معاصر ایران (تهیه‌شده توسط خسرو سالاریان) و بازدید از دفاتر معماران سرشناس ژاپنی (تویو ایتو، سانا، پروفسور ایدا، ریچی میاکه و …) و پروژه‏‌های آن‌ها و همچنین بازدید از کارخانه‌های مهم صنعتی ژاپن (میتسوبیشی و تویوتا) و ارتباط با دانشگاه‌‏ها و مراکز علمی و معماری معتبر (دانشگاه فوجی، دانشگاه توکیو و موسسه معماری ژاپن) است.

علی کرمانیان، علیرضا تغابنی، بابک شکوفی، شهاب میرزاییان، سامان سیار و مهرداد زواره محمدی – مدیر این رویداد – معمارانی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

همچنین به گفته مدیر بخش معماری ایران در دوسالانه ونیز و مدیر این نمایشگاه، ضمن برنامه‏‌ریزی برای همکاری‏‌های مشترک در زمینه‌‏های معماری با شرکت‏‌ها و موسسه‌های ژاپنی، حضور معماران معتبر بین‌‏المللی ژاپن بهار سال آینده در تهران، تبریز و برخی شهرها پیش‌‏بینی‌ شده‌‏ و اقدامات اولیه برای ارتباط معماری ایران با کشورهای دیگر از جمله ایتالیا، ارمنستان، آمریکا، استرالیا و روسیه انجام شده است که در آینده اطلاع‏‌رسانی خواهد‏ شد.

زمان: ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۴ الی ۲ فروردین ماه ۱۳۹۵
منبع: ایسنا
دریافت نصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook