سلسله نشست‌های تخصصی هنر و زیبایی – موزه ملی ملک

سلسله نشست‌های تخصصی هنر و زیبایی در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

کتابخانه و موزه ملی ملک، سلسله نشست‌های تخصصی هنر و زیبایی را با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران برجسته در حوزه‌های گوناگون هنر به مناسبت هفتمین جشنواره فرهنگی هنری ماه هشتم برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، سلسله نشست‌های تخصصی هنر و زیبایی، تکمیل‌کننده برنامه ویژه این گنجینه در حوزه زیبایی است که در کنار «نمایشگاه زیبایی» هم‌زمان با آغاز جشنواره ماه هشتم، تشکیل می‌شود. نمایشگاه «زیبایی»، دربرگیرنده ۱۰ اثر گزیده کتابخانه و موزه ملی ملک است که از روز یک‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ خورشیدی گشایش می‌یابد. سلسله نشست‌های تخصصی هنر و زیبایی در کنار این نمایشگاه، زمینه را برای بررسی تخصصی پدیده «زیبایی» فراهم می‌آورد.

دو موضوع هنر و زیبایی در همین چارچوب در۶ نشست تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ ۳ نشست در مجموعه برنامه‌های جشنواره ماه هشتم و ۳ نشست دیگر که پس از پایان این جشنواره برگزار می‌شود. برنامه این نشست‌ها و سخنرانان به ترتیب زیر است:

– نشست هنر و زیبایی/ یک‌شنبه ۱ شهریور/ ساعت ۱۶/ دکتر حسن بلخاری
– نشست هنر و زیبایی/ دوشنبه ۲ شهریور/ ساعت ۱۶/ دکتر ایرج داداشی و دکتر امیر مازیار
– نشست هنر و زیبایی/ سه‌شنبه ۳ شهریور/ ساعت ۱۶/ دکتر سیدعبدالمجید شریف‌زاده و ایرج نعیمایی
– نشست هنر و زیبایی/ چهارشنبه ۱۱ شهریور/ ساعت ۱۶/ دکتر اسماعیل بنی‌اردلان
– نشست هنر و زیبایی/ چهارشنبه ۱۸ شهریور/ ساعت ۱۶/ دکتر هادی ربیعی
– نشست هنر و زیبایی/ چهارشنبه ۲۵ شهریور/ ساعت ۱۶/ دکتر محمدرضا رحیم‌زاده

هفتمین جشنواره ماه هشتم به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، با برنامه‌های گوناگون فرهنگی و هنری همچون نمایشگاه، تور ویژه، نشست تخصصی، کارگاه آموزشی، شهر فرنگ‌خوانی، نقالی و منقبت‌خوانی از روز یک‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ تا روز چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ خورشیدی در کتابخانه و موزه ملی ملک برقرار است. این جشنواره با برگزاری آیین گرامی‌داشت میلاد امام رضا علیه‌السلام در روز چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ خورشیدی پایان خواهد یافت.

بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران از دوستداران هنر و فرهنگ ایرانی- اسلامی دعوت می‌کند برای حضور در سلسله نشست‌های تخصصی هنر و زیبایی به این گنجینه مراجعه کنند.
سایت مرتبط: www.malekmuseum.org
دریافت پوستر

منبع خبر: www.MemarNews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook