نمایش معمارى “سوداى دیروز و امروز”

” سوداى دیروز و امروز” بازنگرشی ناویراسته است از علی فریورصدری در پاویون ایران در چهاردهمین نمایشگاه دوسالانه معمارى ونیز (٢٠١۴).

چهاردهمین نمایشگاه دوسالانۀ معماری ونیز (۲۰۱۴) با عنوان اصلی عناصر بنیادین و عنوان فرعی جذب مدرنیته ۱۹۱۴-۲۰۱۴ در بخش پاویون کشورها برگزار شد. ایران نخستین بار در این بخش به‌ طور رسمی شرکت کرد. پاویون ایران، با عنوان گذشته در یک آن، به نمایشگاه گردانی آزاده مشایخی، علی فریور صدری و شبنم حسینیان و حمایت نسبی وزارت راه و شهرسازی به مدت شش ماه در معرض دید عموم قرار گرفت، اما متأسفانه به دلایلی آنچه نمایش داده شده تا حدودی از خواست نمایشگاه‌ گردانان دور بوده است. نمایش حاضر امکانى را فراهم ساخته است تا ضمن نادیده گرفتن برخى ویرایش های اعمال شده، فرصتى نیز باشد براى بازنگرى و تکمیل پژوهش.

پلتفرم ٢٨ از شما دعوت می کند در افتتاحیه اولین  نمایش معمارى خود با عنوان “سوداى دیروز و امروز” به نمایشگاه گردانى على فریورصدرى حضور به هم رسانید.

پلتفرم ٢٨ فضایی چند منظوره است برای گفتگو، رویارویی ایده ها و خلق طرح هاى پیشرو ناشی از تلاقى دنیاى هنر و معمارى.

زمان: افتتاحیه: ١۶ مرداد ١٣٩۴، ساعت ١۶ الی ٢١
هر جمعه تا ٢٧ شهریور
مکان: میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبى، بعد از تقاطع سمیه، کوچه بور بور، خیابان خاقانى، نبش بن بست روشن منش، پلاک ٢٨
تلفن: ۰۹۳۵۶۰۴۰۰۵۵
سایت مرتبط: www.ammi.ir

منبع خبری: www.MemarNews.com

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook