گفتگو با “نیما مکاری؛ برنده مسابقه موزه انقلاب اسلامی” در برنامه هنرستان از شبکه جام جم

برنامه هنرستان
(گپی با معمار جوان)

با حضور:
نیما مکاری؛
رتبه اول مسابقه بین المللی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایران

در راستای پژوهش در باب هنر و معرفی بهتر آن به جامعه، برنامه هنرستان در صدد بود که با انجام یک سری پژوهش و ساخت مستند از هنرمندان ایران، گپی یک روزه  با اهالی این خانواده بزرگ داشته باشند.
از این رو در طی ۲۶ برنامه به انتخاب خویش ۲۶ هنرمند را انتخاب کرده، در طی برنامه ای مدون مصاحبه ای از آنها در باب فعالیتشان، پرسش هایی را مطرح می کند.

این پرسش ها که به نحوی در راستای فعالیت های این هنرمندان و نحوه برخورد آن ها با هنر مذکور خویش بوده است می تواند به بسیاری از پرسش های ساختاری علاقمندان به این رشته ها پاسخگو بوده، میل به ترغیب بیشتر به سمت این فعالیت ها را در ذهن ناظر برنامه جلوه گر شود.

از این رو در طی مکاتبات انجام شده از آقای نیما مکاری به عنوان معمار جوان برگزیده خاورمیانه در سال ۲۰۱۵ و همچنین برنده رتبه اول مسابقه بین المللی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایران دعوت به عمل آمد تا در طی مصاحبه ای، مفاهیم معماری خویش را پاسخگو بوده، و تاثیر متقابل این هنر به جامعه و جامعه به هنرمعماری را باز تعریف کند.

زمان پخش برنامه: پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵، ساعت ۲۲ – از شبکه جام جم
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook