کارگاه بین المللی ایران و اتریش با عنوان “معماری گلی ایران”

کارگاهی با عنوان “معماری گلی ایران” با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه تکنیک وین  در جزیره ی قشم بر پا خواهد شد.
در این کارگاه که با حضور ۱۶ نفر از دانشجویان مقطع دکترای دانشگاه تکنیک وین و ۱۶ نفر از دانشجویان علاقمند ایرانی برگزار خواهد شد، گروههایی از دانشجویان ایرانی و اتریشی تشکیل شده و به برداشت و نگرش ابنیه سنتی قشم و روستای چاهو از نظر تناسبات عملکرد، سازه و… خواهند پرداخت.

مدعوین: این کارگاه با حضور جمعی از اساتید صاحب نام معماری ایران و اتریش برگزار خواهد شد. از جمله اساتید میتوان از پروفسور اریش لِنِر، رییس دپارتمان معماری غیر اروپایی دانشگاه تکنیک وین و پروفسور آندرا ریگر جاندل از اعضای این دپارتمان نام برد.

دستاوردهای شرکت در کارگاه: اعطای گواهینامه ی بین المللی مورد تایید دانشگاه وین، چاپ دستاوردها و برداشت ها در کتاب دانشگاه وین، چاپ برداشت ها در مجلات معماری داخلی

زمان: ۱۲ تا ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۳
مکان: جزیره ی زیبای قشم

 سایت مربوطه: www.ivan-int.ir

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook