کارگاه خلاقیت، برنامه ریزی شهرهای آینده

محورهای کارگاه: خلاقیت، برنامه ریزی ، شهرهای آینده
Creativity, Planning, future Urban
کارگاه بین­المللی خلاقیت، برنامه ریزی ، شهرهای آینده دارای دو مبحث کلی می­باشد که   هر مبحث با دو کلید­ واژه   اصلی ارائه می­گردد:
مبحث اول: نقش خلاقیت در برنامه ریزی و طراحی شهری آینده
کلید­واژه­های اصلی:  خلاقیت و طراحی شهری
مبحث دوم: نقش هویت فرهنگی در چشم انداز آینده منظر شهری.
کلیدواژه­های اصلی: هویت فرهنگی و  منظر شهری

مدرس کارگاه
:
پروفسور مایکل نیومن، استاد شهرسازی پایدار در دانشکده  ساخت محیط در دانشگاه نیو ساوت ولز در سیدنی، استرالیا و موسس مشاوره مایکل نیومن است. نویسنده مقالات متعدد، گزارش ها، و طرحهای مختف است که به هشت زبان ترجمه شده است. آثار او عبارتند از: “آینده منطقه شهر” ، “اینستیتوشن/ نهاد تخیلی”، ” ساختمن آینده کالیفرنیا”، و “هماهنگی رشد و مدیریت محیط زیست از طریق ساخت توافقی” است. دکتر نیومن برنده جایزه بهترین مقاله در” نقد و بررسی و برنامه ریزی شهری” ، “مطالعات برنامه­ریزی­های اروپایی” و “مجله انجمن برنامه ریزی آمریکا(APA)” شده است. کار حرفه ای و علمی او جوایز متعددی به دست آورده که شامل: “بنیاد ملی هنر” و “بنیاد ملی علوم به موسسه معماران آمریکایی “، “انجمن برنامه ریزی آمریکا”، و دولت های اسپانیایی و کاتالان می باشد.

شرکت مشاوره دکتر نیومن و پروژه های عملی وی در طول سه دهه با تخصص در برنامه ریزی، طراحی، و زیرساخت برای شهر و مناطق پایدار، و با تاکید بر سازگاری، انعطاف پذیری و بازیابی بلایای طبیعی و آمادگی در مناطق ساحلی است. وی در حال حاضر مشاور شهردار ناپل است، و به شهرداری بارسلونا، طرح متروپولیتن بارسلونا، انجمن برنامه­ریزی منطقه ای نیویورک، و دولت ها و سرمایه­داران خصوصی در سراسر جهان مشاوره داده است. او دکترای خود را در رشته برنامه­ریزی شهری و منطقه­ای از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی دریافت کرده است. تحقیقات و علایق او شامل مناطق و جوامع پایدار ، شبکه های زیرساخت هایی و نهادهای دولتی است.

مکان برگزاری: شهر اصفهان
روز برگزاری: پنج شنبه  ۰۴/اردیبهشت ماه / سال ۱۳۹۳
ساعت شروع: ۰۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بعد از ظهر
سایت مرتبط: WWW.TESGA.IR
سایت منبع: www.Memarnews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


برچسب :

مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook