کارگاه آموزشی و تور علمی خانه های کم انرژی – حوزه اسکاندیناوی

کارگاه آموزشی و تور علمی خانه های کم انرژی- حوزه اسکاندیناوی توسط مرکز بهینه سازی انرژی نئون برگزار می گردد:

تور علمی ۸ روزه طراحی خانه های کم انرژی
کارگاه آموزشی بین المللی «اصول طراحی خانه های کم انرژی» همراه با بازدید از پروژه های عملی در حال اجرا در حوزه اسکاندیناوی
محل برگزاری بازدیدها ی عملی- شهر گوتننبرگ- سوئد و اسلو نروژ
همراه با بررسی زمینه های فعالیت های شغلی در حوزه انرژی و معماری در حوزه اسکاندیناوی

در این تور علمی که مرکز نئون با همکاری مدرسه عالی انرژی استکهلم-SSE- در حوزه اسکاندیناوی برگزار میکند سه روز از تور به شکل  کارگاه تئوری در دانشگاه KTH برگزار شده و استانداردها و روشهای طراحی و ساخت  برای دانشجویان شرکت کننده توضیح داده خواهد شد. در ادامه این بازدید علمی دانشجویان این امکان را خواهند یافت تا پروژه های طراحی خانه های کم انرژی (ZEB-Passive House- SEB) در منطقه اسکاندیناوی را بازدید کرده و از نزدیک با نحوه اجرای عملی این پروژه ها آشنا شوند.

در طول سفر کارشناسان و مدرسان فنی مدرسه اموزش عالی SSE دانشجویان را همراهی خواهند کرد تا توضیحات لازم را جهت  فراگیری بهتر مطالب ایراد نمایند.
همچنین امکان بازدید از کارخانه های سازنده پنل های خورشیدی- توربین های بادی در شهر استکهلم نیز وجود دارد. در این سفر زمینه های شغلی  و تحصیلی در حوزه انرژی در منطقه اسکاندیناوی نیز برای متقاضیان علاقمند توضیح داده خواهد شد.
بازدیدها از  شهرهای استکهلم، گوتنبرگ و همچنین شهر اسلو نروژ خواهد بود.

تمام ترانسفرهای  داخل شهری، بلیط رفت و برگشت، صدور دعوتنامه، اخذ ویزا- هتل و اسکان و حضور در بازدیدها و وورکشاپ ها از سوی همکاران مرکز نئون و مدرسه SSE هماهنگ خواهد شد.

هزینه ثبت نام:
هزینه شرکت در این تور  شامل تمام خدمات ذکر شده (صدور دعوتامه، اخذ ویزا- بلیط رفت و برگشت- ترانسفر داخل شهری- هتل – بیمه-ثبت نام در کارگاه و بازدید ها)  برابر با ۳۲۰۰ یورو میباشد. ۱۰% تخفیف ویژه، شامل حال دانشجویان خواهد شد.

دوره مذکور اولین دوره آموزشی از سری هفت گانه از بسته آموزشی مدیریت اجرایی  گرایش انرژی-  مدرسه عالی انرژی می باشد که در پایان منجر به صدور گواهی Executive  MBA in  Energy Management از سوی این موسسه میشود.

زمان برگزاری: ۱ الی ۸ اردیبهشت ماه ۹۶
مکان برگزاری (بخش تئوری): دانشگاه سلطنتی سوئد- KTH
تلفن: ۸۸۹۸۷۲۹۴ -۰۲۱
ایمیل: info@neon-no.com
سایت مرتبط: www.neon-no.com
دریافت پوستر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook