کارگاه آموزشی طراحی پیشرفته معماری با موضوع هندسه اُلید و گُمب – مشهد

کارگاه آموزشی از سری کارگاه های طراحی پیشرفته معماری با موضوع هندسه اُلید و گُمب؛ مشهد

معماری معاصر هیبریدی ست از دانش های گوناگون که وضعیت دیسیپلین را پیوسته دچار تغییر و چالش می کنند. جئومتری (هندسه) که معماری از آغازش بر اساس آن بنا نهاده شده، امروزه با توسعه دانش و تکنولوژی و البته استفاده ی تمام از ابزارهای رایانشی، نقش و اهمیت  خود را در راستای خلق وضعیت های جدید باز می یابد. معماری پیشرفته در بستر هندسه رشد می کند و ساختار هایی پیچیده و سازماندهنده می سازد. و رایانه بستری است برای ترسیم وتجربه ی ناشناخته های تخیل که با هدف هرچه جلوتر بردن لبه های دیسیپلین معماری در اختیار کامل بشر است.

آتلیه ی معماری ترسیم معاصر با شیوه ی امروزی تدریس معماری در مدارس پیشرو معماری اروپا یک Discourse طراحی برای یک دوره ی میان مدت در نظر گرفته. هدف دوره آموزش تکنیک های جدید طراحی و بسط تفکر معاصر برای طراحی پیشرفته است.در طی ۳۰ ساعت زمان آموزشی هر دانشجو یکی از دو شی ء هندسی الید یا گمبک را انتخاب و به ترسیم و تحلیل هندسی آن می پردازد که با مقایسه این دو شی ء و استفاده ی از آن ها برای خلق ساختارهای جدید ادامه پیدا می کند. محیط طراحی نرم افزار راینو است که از سطح مبتدی آموزش داده شده و دانشجو در  طول دوره نحوه ی ترسیم و مدلینگ با این نرم افزار را به طور کامل فرا می گیرد. محصول نهایی برای هر فرد طرح یک پاویلیون است.

شرکت دراین دوره به دانشجویان معماری و طراحی صنعتی که قصد ادامه تحصیل و اخذ پذیرش از دانشگاه ها و مدارس خارج از کشور و افرادی که قصد ارائه کار برای اخذ شغل در دفاتر معتبر را دارند توصیه می شود. در پایان دوره نیز گواهی حضور به زبان انگلیسی یا فارسی به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

مدرس دوره:
پیمان اسماعیل پور؛
دانش آموخته کارشناسی ارشد Architecture & Performative design از مدرسه معماری اشتیدلشوله فرانکورت، با سابقه همکاری با دفاتر تراز اول معماری در برلین و پاریس

مشخصات دوره:
طول دوره: ۳۰ ساعت آموزشی
هزینه شرکت در دوره: ۵۷۰۰۰۰تومان
شروع دوره: ۲۰ام مرداد ماه
تلفن: ۰۵۱۳۸۴۴۹۲۵۷  –  ۰۹۱۵۱۸۲۷۲۹۵
ایمیل: academics@contemporary-drawing.com

دریافت پوستر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook