چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از روز یکشنبه نوزدهم لغایت بیست و یکم مرداد ماه توسط اتاق تعاون و با حضور جمعی از مقامات کشوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش می‌یابد.

نمایشگاه امسال در حالی کار خود را آغاز می‌کند که ۱۱۵۸شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت بالغ بر ۵۲ هزار متر مربع آخرین توانمندی‌های خود را در معرض دید قرار داده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

محمد حسین کلاتهایی معاون پشتیبانی، تحقیقات و برنامه ریزی و مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد:،  با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال یکی از شلوغ‌ترین و پر بازدید‌ترین نمایشگاه‌ها طی دوره‌های گذشته خواهد بود تصریح کرد: با توجه به روند مثبت مذاکرات صورت گرفته با گروه ۱+۵ وبحث امنیت اقتصادی که کاملا محسوس است، امسال کشور‌هایی از ترکیه-چین-ایتالیا- فرانسه-آلمان ژاپن-اسپانیا- بلژیک-یونان- اکراین-رو سیه- هند و همچنین نمایندگانی از کشور‌های سوئیس-کره جنوبی-امارات –فنلاند-استرالیا- امریکا-سوریه- مالزی و…. حضور بسیار پر رنگی خواهند داشت.

به گفته وی در این نمایشگاه کالا‌هایی چون ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، در و پنجره، نشریات و نرم افزار‌ها، آسانسور و بالابر‌ها، رنگ، چسب و رزین و عایق‌ها، آهن الات، مفتول و صنایع وابسته، تونل، سد، راه، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، حمام، سونا و آشپزخانه، دکوراسیون و معماری داخلی، شیرآلات بهداشتی، کاشی، سرامیک و…. ارائه می‌گردد.

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از نوزدهم لغایت بیست و یکم مرداد ماه با حضور جمعی از مقامات کشوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش می‌یابد و طی این مدت همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۶ پذیرای حضور علاقمندان و متخصصان خواهد بود.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook