پنجمین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری

پنجمین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری

اهداف نمایشگاه:
۱ – شهرداری ها به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی، ارتباط منسجم و مرتبط با یکدیگر ندارد. یکی از اهداف نمایشگاه، ایجاد هم افزایی بیشتر بین شهرداری های سراسر کشور می باشد که این نمایشگاه بدلیل گردآوری آنها در یک محدوده زمانی خاص، باعث می شود تا امکان تبادل تجربیات بین شهرداری ها بیشتر شود.
۲ – با توجه به اینکه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بر اساس شاخص هایی که برای شهرداری تعریف میکند نسبت به ارزیابی آنها در مدت برگزاری نمایشگاه اقدام می نماید، این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا شهرداری ها خود را به استانداردهایی که برای آنها تعریف شده است نزدیک کنند.
۳ – حضور شرکت ها، سازندگان و کارخانجات که محصولات تولیدی آنها مرتبط با شهرداری ها می باشد، فرصت بسیار مناسبی است تا شهرداری ها با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا آشنا شوند.
۴ – بدلیل حضور کارخانجات و شهرداری ها بطور همزمان در این نمایشگاه، امکان بسیار مناسبی است که تا شهرداری ها بی واسطه نسبت به ارزیابی شرکتها و خرید مستقیم از آنها اقدام نمایند.
۵ – برپایی این نمایشگاه بدلیل وجود تجهیزات موجود در آن برای شهرداریها و استفاده از این امکانات، می تواند جهت تسریع و تسهیل در رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمت رسانی شهروندان موثر باشد.
۶ – شرکتها و کارخانجات سازنده و تولید کننده که محصولات آنها مرتبط با شهرداری ها می باشد، بستر بسیار مناسبی خواهند یافت تا ضمن عرضه و فروش بی واسطه محصولات خود به متقاضیان، نسبت به مقایسه تولیدات خود با سایر رقبا اقدام نمایند.

• در این نمایشگاه، تعداد ۱۱۵ شرکت ایرانی و ۱۰ شرکت خارجی از ۵ کشور جهان شامل: اتریش، آلمان، سوئد، چین و هلند در فضایی به مساحت ۱۲,۰۰۰ متر مربع حضور دارند که مشارکت کنندگان در این بخش جدیدترین محصولات و کالاهای خود در حوزه های زیر را به معرض نمایش گذاشته اند.

حوزه فعالیت نمایشگاه جامع مدیریت شهری:
۱ – مبلمان شهری
۲ – فضای سبز
۳ – خدمات شهری
۴ – آموزش و پژوهش شهری
۵ – عمران و توسعه شهری
۶ – ماشین آلات و تجهیزات
۷ – الکترونیک و IT
۸ – پسماند
۹ – مدیریت بحران
۱۰ – حمل ونقل شهری
۱۱ – دستاوردهای شهردار های سراسر کشور

زمان: ۳ الی ۵ خرداد ماه ۱۳۹۵، ساعت بازدید: ۱۰ الی ۱۸
مکان: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
سایت مرتط: www.imox.ir
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook