همایش و سمینار آموزشی سازه و معماری با حضور گروه ARX از کشور پرتغال

دبیر انجمن علمی معماری دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری همایش سراسری سازه و معماری با حضور گروه ARX از کشور پرتغال به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

سید ‘محمد بلادی’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای گروه ARX که دو برادر هستند و در زمره ۱۰ گروه برتر معماری جهان قرار دارند، ساعت ۹ صبح هفتم مهر ماه سال جاری وارد کرمانشاه می شوند.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار است که اعضای این گروه معماری شناخته شده جهان وارد ایران می شوند، گفت: قرار است همایش سراسری سازه و معماری با حضور این گروه در هشتم مهر ماه سال جاری در دو نوبت صبح و عصر در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شود.

بلادی افزود: همچنین در روزهای نهم و دهم مهر ماه نیز با حضور اعضای این گروه، کارگاه های آموزشی تخصصی سازه و معماری در سالن های آمفی تئاتر دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در همایش و کارگاه های یاد شده، برخی از معماران معروف کشورمان نیز حضور دارند، تصریح کرد: دانشجویان، اساتید و مهندسان معماری شهرهای مختلف کشور از جمله حاضران همایش و کارگاه های آموزشی تخصصی سازه و معماری دانشگاه رازی کرمانشاه هستند.

بلادی؛ آشنایی بیشتر دانشجویان و اساتید با عملکرد گروه معماری ARX، ایجاد فضای دوستانه در کنار تفکرات معماری و بررسی علل پیشرفت رشته معماری در کشور پرتغال و عقب ماندگی این رشته در ایران را از جمله اهداف برگزاری این همایش و کارگاه های آموزشی عنوان کرد.

وی افزود: شرکت کنندگان این کارگاه های آموزشی با شیوه های جدید معماری جهان آشنا می شوند.

اطلاعات بیشتر در انجمن علمی معماری دانشگاه رازی کرمانشاه: www.arx.blogfa.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook