همایش رایگان معرفی ورکشاپ «طراحی پارامتریک»

همایش “طراحی پارامتریک” با همکاری مدرسه نرم­ افزار برگزار می­شود.

طراحی پارامتریک (مقداری) به عنوان یکی از مباحث روز دنیا، در سالهای اخیر در ایران مطرح شده است. اما گستره وسیع شیوه تفکر و تعدد نرم­ افزارهای مختلف در زمینه طراحی پارامتریک فضای وسیعی را از پژوهش تا طراحی و ساخت شامل می شود.

مدرس:
علی خیابانیان؛
طراح و مولف کتب متعدد در زمینه اسکیس مفهومی و فرایند طراحی در ایران و آمریکا

علی خیابانیان پس از تالیف دو کتاب خلاقیت در فرآیند طراحی معماری ۱ و ۲ در سال های ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ و توضیح و بررسی پروسه طراحی در قالب تمرین ها و دیاگرام های مربوطه، کتاب خلاقیت در فرایند معماری ۳ را با موضوعیت معماری دیجیتال و طراحی پارامتریک تالیف نموده است.

این کتاب بخش های مختلفی از تعریف و ویژگی معماری دیجیتال تا مقالاتی از پاتریک شوماخر، شیوه ها و نمونه­های متنوع از طراحی با نرم افزار ۳ds Max را دربرمی گیرد. کتاب“Impact of parametric  design on young architects” مجموعه دیگری است، شامل آثاری از معماران جوان ایران و دانشجویانی که در زمینه طراحی پارامتریک با مهندس خیابانیان همکاری نموده اند. این کتاب سال گذشته در آمریکا منتشر گردیده است.

همایش طراحی پارامتریک شامل دو بخش می باشد:
• بخش اول بررسی کتاب با اجرا و آموزش یکسری تکنیک­های موثر در طراحی اجسام پارامتریک در نرم افزار ۳ds Max است؛ (تصاویر نمونه آثار مورد بحث در پوستر آورده شده است).
• بخش دوم کرکسیون و رفع اشکال دانشجویان و علاقمندان خواهد بود که در تبدیل ایده و کانسپت­ پروژه خود به حجم و فضای معماری نیاز به راهنمایی دارند.

– داوطلبان میتوانند فایل ها یا اسکیس ها پروژه را همراه داشته باشند که در کارگاه مطرح و بررسی گردد؛ این موضوع در مورد مدل سازی نمونه های خارجی نیز صدق می کند.
– در صورت تعدد و گستردگی سوالات امکان تمدید کارگاه برای روزهای آینده ممکن است.

– حضور در کارگاه رایگان است.
– رزور جهت حضور الزامی است.
– هزینه دریافت گواهی حضور در همایش:  ۳۰۰/۰۰۰ ریال

زمان: پنج شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵، ساعت ۱۶ الی ۱۹
مکان: تهران، سید خندان، ما بین شریعتی و سهروردی، پلاک ۷۴
تلفن: ۸۸۷۶۹۲۵۲- ۰۲۱۸۸۷۸۸۴۷۴

دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook