نمایشگاه The Morning Line

نمایشگاه “The Morning Line” که نمایش پایانی این فصل از نمایشگاه ها در پلتفرم ٢٨، با عنوان Science in Design می باشد، جمعه ۲۹ بهمن ۹۵ افتتاح می گردد.

این برنامه شامل مرورى است بر “خط صبح”، پروژه اى آزمایشى که توسط “متیو ریچى”، هنرمند انگلیسى، و با همکارى شرکت معمارى “آراندا/لَش” و بخش هندسه ى پیشرفته در شرکت طراحى سازه “اَراپ” طراحى شده است.
این پروژه به سفارش بنیاد هنر هاى معاصر تایسن بورنمیسزا بوده و به بررسى نقش میان رشته اى هنر، معمارى، ریاضیات، کیهان شناسى، موسیقى و علوم پایه مى پردازد.

پروژه “خط صبح” با شروع روند شکل گیرى خود در سال ٢٠٠۴ به دنبال ساخت پاویلیونى با هدف به چالش کشیدن تعریف معمارى، بوده است. تیم طراحان اولین بنایى را طراحى کرده اند که با نشانه ها سخن مى گوید، زبان معمارى اى که محتویات خود را مستقیماً از طریق سازه خود بیان مى کند؛ سازه اى که توأمان خود را ساخته و موجب از هم پاشى خود می گردد و در این امر، محیط تعاملى اى در درون خود ایجاد مى کند که احتمالات آینده اى نادیده را فراهم مى سازد.

* حضور برای عموم آزاد و رایگان است.

زمان نمایشگاه: (هر جمعه) از ۲۹ بهمن ماه الی ۱۳ اسفند ماه ۱۳۹۵، ساعت بازدید: ۱۶ الی ۲۱
مکان: میدان ٧ تیر، خیابان دکتر مفتح جنوبى، کوچه بور بور، خیابان خاقانى، پلاک ٢٨، پلتفرم ٢٨
تلفن: ٠٩٣۵۶٠۴٠٠۵۵
دریافت پوستر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook