نمایشگاه عکس با عنوان “fine architecture” – اردبیل

نمایشگاه انفرادی عکس ابراهیم روحی، ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در نگارخانه نقش خیال حوزه هنری استان اردبیل افتتاح می شود.

در این نمایشگاه که تعداد ۱۲ عکس در اندازه ۷۰ در ۷۰  سانتی متر به نمایش درخواهد آمد، از طریق تأکید بر یک یا چند عنصر واحد، نوعی از نگاه جدیدی به معماری صورت گرفته است. و این عکسها «زیبایی فرمی، نه محتواییِ» معماریِ معاصر ایران را در قالب ساختمان های مدرن با ساختار عکس های مونتاژ ارائه می دهند.

ابراهیم روحی، فارغ التحصیل رشته معماری و از سال ۱۳۸۹ فعالیت های عکاسی اش را شروع کرده است؛ از عناوین و افتخارات عکاسی وی می توان به: دریافت دیپلم افتخار جشنواره عکس پاریس px3 2015 ، پذیرفته شده در هشتمین دوره جهانی Bēhance Portfolio Reviews ، دریافت دیپلم افتخار بخش نوعی نگاه جوانان زیر ۲۵ سال یازدهمین جشن تصویر سال و پذیرفته شده در چندین جشنواره داخلی و شرکت در چندین نمایشگاه گروهی اشاره کرد.

زمان: ۶ الی ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶، ساعت ۹ الی ۱۴
مکان: اردبیل، میدان علی آباد، بالاتر از سه راه نیروگاه، روبه‌روی نیروگاه برق، پشت مدرسه شهید سقایی، ساختمان اداری حوزه هنری، نگارخانه نقش خیال
پوستر نمایشگاه
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook