نمایشگاه «شعر در رگ‌های چوب»

مجموعه‌ای از مجسمه‌های ستاره امین‌اللهی که از شعر الهام گرفته‌اند، در نمایشگاه «شعر در رگ‌های چوب» به‌ نمایش درمی‌آید.

امین‌اللهی حدود هفت سال روی آثار این نمایشگاه متمرکز بوده و با حجم و عملکرد بخشیدن به حروف و کلمات فارسی مجسمه‌هایی کاربردی ساخته است که هر کدام از آن‌ها نمایش حروف یا کلمه‌ای ملهم از شعری هستند که هنرمند خود آن را سروده است.
او در این نمایشگاه هفت مجسمه کاربردی با جنس چوب در ابعاد مختلف را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد و به‌خاطر زیبایی بافت چوب، کمتر از رنگ در این آثار بهره گرفته، اما در بعضی کارها قسمتی از کار رنگ شده یا بخشی از کار را ورق طلا کشیده است.

در نگاه اول هریک از مجسمه‌ها تنها یک مجسمه‌اند، اما بُعد پنهانی آن‌ها عملکردشان است که هر کدام کارایی خاصی دارند و می‌توانند به‌عنوان میز، صندلی، کمد و نیمکت استفاده شوند.

ستاره امین‌اللهی متولد سال ۱۳۵۸ است. او پس از اتمام تحصیلات معماری در ایران به فرانسه رفت و دومین مدرک کارشناسی‌ارشد خود را از مدرسه معماری پاریس لویلت دریافت کرد.
این هنرمند شرکت در چهار نمایشگاه گروهی در ایران را در کارنامه هنری خود دارد و نمایشگاه «شعر در رگ های چوب» اولین نمایشگاه انفرادی وی محسوب می‌شود.

زمان: ۸ الی ۱۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۵ (یکشنبه تا پنجشنبه)، ساعت ۱۱ الی ۱۸ / جمعه‌ها ساعت ۱۶ الی ۲۰
مکان: تهران، سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، شماره ۲۷، زنگ یک، گالری مژده
منبع: ایسنا
دریافت تصویر
منبع خبر: www.MemarNews.com

مطالب معمارنیوز را در کانال تلگرام معمارنیوز دنبال نمایید.

 

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook