حضور ایران در پنجمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ساختمان و زیر ساخت؛ عمان ۲۰۱۵

نمایشگاه بین المللی تخصصی ساختمان و زیر ساخت عمان ۲۰۱۵ تحت نظارت مستقیم و اخذ مجوز برپایی از وزارت تجارت و صنعت و وزارت مسکن دولت پادشاهی عمان ۱۳ مهرماه امسال آغاز به کار می کند.
این نمایشگاه با حمایت مستقیم شرکت سهامی نمایشگاههای جمهوری اسلامی ایران و با نظارت سازمان توسعه و تجارت توسط شرکت النمر برگزار می گردد .

نمایشگاه بین المللی تخصصی ساختمان و زیر ساخت عمان ۲۰۱۵ برای پنجمین سال متوالی در مسقط عمان برگزار می گردد در سال گذشته بیش از ۴۵۰۰ بازدید کننده حرفه ای از ۳۴ کشور مختلف از کشورهای حوزه خلیج فارس کشورهای آسیایی و کشورهای اروپایی در نمایشگاه حضور داشتند از نکات بارز این نمایشگاه حضور ۲۴ کشور از سراسر دنیا شامل کشورهای اتریش، استرالیا، کانادا، هند، آلمان، فرانسه، ایران، عربستان صعودی، هلند، کره جنوبی، امریکا، انگلیس، ترکیه و…. می باشد.
نمایشگاه فوق ذکر از تاریخ ۱۳ مهرماه به مدت ۳ روز در مرکز نمایشگاهی بین المللی مسقط عمان برگزار می گردد. کالاهای قابل ارائه در این نمایشگاه پیمانکاران و سازندگان و دست اندر کاران صنعت ساختمان، راه سازی، شهرسازی  پروزه های زیر بنایی و زیر ساخت است.
بازار عمان بسیار پویا و فعال می باشد که به جهت ارتباطات سیاسی حسنه بین دو کشور ایران و عمان حجم وسیعی از صادرات ایران ( ۳۰۰بیش از میلیون دلار ) در سال گذشته به این بازار اختصاص یافته است. از مواردی که این بازار برای صادرکنندگان ایرانی به بهشت صادرکنندگان تبدیل کرده است عدم وجود هرگونه مالیات، عوارض گمرکی ۵% بر کلیه کالا، کاهش هزینه های حمل و نقل به دلیل فاصله نزدیک با ایران می باشد.

دولت پادشاهی عمان برای چشم انداز سال ۲۰۲۰ خود، مبلغ ۱۱۰ میلیارد دلار را جهت پروژه های ساختمان راه سازی و زیربنایی درنظر گرفته است .برنامه توسعه ای که دولت پادشاهی عمان برای زمین های بلااستفاده در نظر گرفته است، فرصت مناسبی را برای صادرات خدمات فنی و مهندسی فراهم نموده است.
نمایشگاه مذکور به عنوان قدرتمندترین و حرفه ای ترین نمایشگاه صنعت ساختمان و زیر ساخت در عمان توسط شرکت النمر با همکاری شرکت نوژن راد، از ۱۳ تا ۱۵ مهر ۱۳۹۴ در مرکز نمایشگاهی بین المللی مسقط عمان برگزار می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های شرکت نوژن راد تماس حاصل فرمایید.
تلفن: ۸۸۷۴۸۷۱۳ – ۰۲۱        فکس: ۸۸۷۳۳۱۸۳ – ۰۲۱
ایمیل: m.karami@nojanrad.ir
دریافت تصویر

منبع خبر: www.MemarNews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



یک نظر on “حضور ایران در پنجمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ساختمان و زیر ساخت؛ عمان ۲۰۱۵”

  • نظارتی wrote on ۱۱ تیر, ۱۳۹۴, ۹:۵۴

    عالیه

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook