نمایشگاه آثار معماری ژاپن همزمان با اجلاس توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی اوراسیا

نمایشگاه آثار معماری ژاپن همزمان با هشتمین اجلاس بین‌المللی سیاست‌گذاری رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی حوزه اوراسیا در نگارخانه مجتمع عین‌القضات همدان افتتاح شد.

نمایشگاه آثار معماری ژاپن همزمان با هشتمین اجلاس بین‌المللی سیاست‌گذاری رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی حوزه اوراسیا که این روزها در همدان برگزار‌ می‌شود، در نگارخانه مجتمع عین‌القضات همدان افتتاح شد.

در این مراسم، رسولی شهردار همدان، نظری رئیس شورای شهر همدان، یوسفی نوید معاون معماری و شهرسازی شهردار همدان، ریچی میاکی دبیر بین‌المللی هشتمین اجلاس، ملکی دبیر شورای راهبردی اجلاس و مهمانان خارجی و داخلی این اجلاس حضور داشتند.
در این نمایشگاه بیش از ۸۰ اثر از پرفسور میاکی و سایر معماران ژاپن به نمایش درآمده و علاقمندان می‌توانند از امروز تا هشت مهر در ساعات ۹ الی ۱۲ صبح و ۱۶ الی ۱۸ بعدازظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.

هشتیمن اجلاس بین‌المللی سیاست‌گذاری رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی حوزه اوراسیا از ۲۸ شهریور تا هشت مهر ماه امسال به میزبانی شهرداری همدان، دانشگاه بوعلی سینا و میراث فرهنگی همدان برگزار می‌شود.
اختتامیه این همایش در دو بخش عمومی و تخصصی روز چهارشنبه هشت مهر ماه با حضور مقامات استانی و کشوری در سالن همایش‌های علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

نشست ارائه دستاوردهای تحقیقاتی فروم همدان و کارگاه تخصصی توسط اساتید بین‌المللی هشتمین اجلاس بین‌المللی سیاست‌گذاری رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی در حوزه اوراسیا نیز روز چهارشنبه بعدازظهر برگزار می‌شود.

محققان، کارشناسان و دانشجویان معماری و شهرسازی می‌توانند برای حضور در نشست، که در روز چهارشنبه هشت مهر امسال ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸ در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود، اقدام کنند.
به شرکت‌کنندگان در این نشست گواهی معتبر بین‌المللی اعطا می‌شود، دانشجویان ۶۰ هزار تومان، اعضای نظام مهندسی ۸۰ هزار تومان و آزاد ۱۰۰ هزار تومان باید برای شرکت در این نشست پرداخت کنند.

زمان نمایشگاه: ۶ الی ۸ مهرماه ۱۳۹۴، ساعت بازدید ۹ الی ۱۲ صبح و ۱۶ الی ۱۸ بعدازظهر
مکان: نگارخانه مجتمع عین‌القضات همدان

زمان نشست: چهارشنبه ۸ مهر ماه ۱۳۹۴، ساعت  ۱۴:۳۰ الی ۱۸
مکان: سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان

لینک مرتبط: شروع به کار “هشتمین اجلاس بین المللی رشد، توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی اوراسیا”

منبع خبر: www.MemarNews.com

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



۲ نظر on “نمایشگاه آثار معماری ژاپن همزمان با اجلاس توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی اوراسیا”

  • amir wrote on ۶ مهر, ۱۳۹۴, ۲۳:۰۲

    رو پوستر تهران هم نوشته … ولی حرفی از تهران نیست که

  • سردبیر معمارنیوز wrote on ۷ مهر, ۱۳۹۴, ۱۷:۱۷

    با سلام
    با توجه به متن خبر:
    کنفرانس بین المللی تهران:
    جمعه ۱۰ مهر و شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    کنفرانس بین المللی با موضوع رشد شهری و حفاظت در هفته نخست اکتبر برگزار خواهد شد. چهارشنبه ۹ مهر، کسانی که در همدان حضور داشته اند به تهران منتقل خواهند شد.
    لینک مربوطه: شروع به کار “هشتمین اجلاس بین المللی رشد، توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی اوراسیا”
    با احترام

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook