نتایج مسابقه طراحی معماری پلان،نما و سردرب ورودی مدارس استان گیلان

روابط عمومی،مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان از اعلام نتایج اولین مسابقه طرح فراخوان معماری  مدارس خبر داد.

مهندس مقدم در گفتگو با اداره روابط عمومی اداره  کل نوسازی مدارس استان گیلان با اعلام این خبر افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان در راستای ایجاد پویایی در معماری مدارس و ارتقاء سطح کیفی و کمی آن و با هدف طراحی پلان و نمای فضاهای آموزشی و سردرب ورودی مدارس با رویکرد نوین،اقدام به برگزاری مسابقه ای با همین عنوان نموده و ازکلیه علاقه مندان،مهندسین و دانشجویان رشته معماری برای شرکت در این مسابقه دعوت بعمل آورد.

مهندس مقدم در بخش دیگری از این گفتگو  یادآور شد: در این مسابقه شرکت کنندگانی از استان های مختلف در دو بخش (نقشه های پلان و سردرب مدارس)با یکدیگر رقابت کردند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اظهار داشت:در بخش نقشه های پلان مدارس،دکتر علی رحمتی زاده مقام اول را به خود اختصاص داده و مهندس معصومه میرزایی و دکتر علی رحمتی زاده  مشترکا مقام دوم و مهندس سعید گلچین مقام سوم را بدست آوردند.

وی همچنین از برندگان بخش نقشه های سردرب مدارس سخن گفت و ابراز داشت: مهندس صدرا صاحب زاده مقام اول و مهندس محبوبه روحی مقام دوم و دکتر علی رحمتی زاده و مهندس کیومرث نقیبی (مشترکا) مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

گفتنی است:شرکت کنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نتایج مسابقات به سایتwww.nosazimadaresgil.ir مراجعه نمایند

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



یک نظر on “نتایج مسابقه طراحی معماری پلان،نما و سردرب ورودی مدارس استان گیلان”

  • سعید wrote on ۲۵ آذر, ۱۳۹۳, ۱:۱۴

    وقتی یه فراخوان غلط ادبیاتی داره دیگه تا تهشو باید خوند.سر درب دیگه چیه.منظورتون سر دره؟؟؟

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook