نتایج داوری مسابقه طراحی معماری موزه آب اصفهان

محمدرضا کاشانی-سردبیر معمارنیوز-  اینار مسابقه طراحی معماری موزه آب اصفهان! با توجه به آئین نامه جامع مسابقات معماری و شهرسازی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، و عنایت به بند ۳ـ۱۷٫ داور یا هیئت داوری نمی‌تواند هیچ شرکت‌کننده‌ای را شایسته احراز مقام اول نداند؛ اما می‌تواند عیوب محصول برنده اول را اعلام کند، و وی را شایسته واگذاری ادامه کار نداند. مطابق آئین نامه مذکور وزارت مسکن و شهرسازی موظف به ایجاد دبیرخانه نظارت بر مسابقات معماری و شهرسازی است. باشد که شاید روزی این مهم محقق شود تا شاهد این چنین مواردی نباشیم.درذیل اطلاعیه دبیرخانه مسابقه مذکور عیناً آورده می شود.
…………………………………………………………………………………………..

پس از بررسی دقیق طرح‌های دریافتی، اعضای گرامی هیات داوران (شامل آقایان: دکتر صدرالدین طاهری، دکتر بهنام پدرام، دکتر مهران قرائتی و دکتر رامین مدنی) با توجه به موارد خواسته‌شده در فراخوان، این آثار را شایسته گزینش برای دریافت جایزه ندانستند. بنابراین هیچیک از طرح‌های پیشنهادی در موزه آب اصفهان اجرا نخواهد شد.
با این وجود هیات داوران آثار هنرمندان زیر را به‌سبب ارایه ایده‌های ارزشمند در بخش‌هایی از طرح خود، شایسته تقدیر دانستند:
ـ گروه آقایان: محمدرضا رحیمی، بهزاد کرامتی و مسعود ذوقی.
ـ گروه آقایان: بهزاد محمدزاده و امین شمسی.
ـ آقای دانیال فتوحی.
روابط عمومی سازمان آب و فاضلاب استان اصفهان با سپاس از همه شرکت‌کنندگان گرامی، برای دریافت تقدیرنامه و جوایز این عزیزان با ایشان مکاتبه خواهد نمود.

Follow Memarnews
FacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquareFacebooktwitterlinkedinyoutubevimeoinstagramflickrfoursquare

share Memarnews content
FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


مطالب پیشنهادی :



۶ نظر on “نتایج داوری مسابقه طراحی معماری موزه آب اصفهان”

  • امیر wrote on ۲۶ آذر, ۱۳۹۳, ۱۸:۴۰

    متنفرم از مسابقاتی که طراحی مثل من یه بازیچست و در همچین مسابقاتی با بی قانونی بهش توهین میشه ، گروه ما تمامی مدارک مورد نیاز مسابقه رو تمام و کمال برای دبیرخانه ارسال کرده و در تاریخ دوم آذر پیامکی برای من اومد که طرح شما در مرحله اول منتخب شد و به مرحله دوم رفت و حالا برگزار کننده بعد از دو سه هفته تازه فهمیده طرحا به درد نمی خورن ! متاسفم برای خودم و معمارایی مثل خودم که وقتمون رو اینجوری تلف کردیم ! و بیشتر متاسفم برای برگزار کننده که تکلیفش با خودش روشن نیست ، انقدر روشن نیست که قانون رو زیرپا می ذاره!!

  • محمدرضا استاد wrote on ۲۷ آذر, ۱۳۹۳, ۰:۱۳

    باسلام.شما عزیزان حداقل میتوانستین طبق اعلام فراخوان ۱۰نفرروبرگزینین.حداقل به این صورت قسمتی اززحمات  دوستان رو جبران کنین.شما نه تنها نفراول رواعلام نکردین بلکه خبری از لیست ۱۰نفرتون هم نیست.ارسال یک لوح تقدیرهزینه ای برای شما نداشت ولی حداقل به این شکل قسمتی از حقوق طراحان رو رعایت میکردین

  • معمار wrote on ۳۰ آذر, ۱۳۹۳, ۱۲:۴۴

    چرا مراحل داوری را شفاف نگفتند چرا نقاط ضعفه کارهارو نگفتند  داوری سلیقه شخصی نیست چرا برای کار و وقت شرکت کنندگان ارزش قائل نمیشوند این روند داوری تاثیر بد روی چهری مسابقات میگذارد

  • محمد اعتصامی wrote on ۳ دی, ۱۳۹۳, ۱۳:۵۱

    از نحوه دریافت و برخورد با شرکت کنندگان مشخص بود که این اتفاق خواهد افتاد. 
    اگر شما طرحی مد نظرتان بود چرا طراحی نکردید که در پایان مسابقه اعلام کنید این ها طرح مورد نظر ما نیست!!!!!!!!!!!!
    ….
    امیدوارم چندساله دیگر شرکت کننده ای با طرح خود بر روی بدنه سازمان آب مواجه نشود که عواقب خوشایندی نخواهد داشت . حتی در حد الهام گرفتن از طرح شرکت کنندگان.
    من با دو نفر از شرکت کنندگان در ارتباط بودم و کارهای قوی ارائه دادند . 

    لطفا مسئولین پیگیری کنند . این مسابقات باید کنترل شوند . 

  • میثم مزروعی wrote on ۳ دی, ۱۳۹۳, ۱۷:۵۴

    من ۲ماه روی طرح این مسابقه وقت گذاشتم…و طرحم رو با چند نفر از اساتید دانشگاه کرکسیون کردم…هرکس می دید می گفت اگر ناحقی نشه،طرحت رتبه میاره تا چند روز پیش که مسئول مربوطه گفتن این مسابقه هیچ برنده ای نداشته…

  • ِDimo wrote on ۹ دی, ۱۳۹۳, ۲۱:۰۴

    .همین طوری فقط گفتن هیچکدوم از طرح ها شایسته ی گزینش نیست!! همه چی معلومه دیگه آدم چی بگه!؟؟

نظر دهید

لطفا پاسخ صحیح را در کادر وارد نمایید. *

تمام حقوق این سایت برای © 2024 معمار نیوز محفوظ است.هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون کسب اجازه کتبی پیگرد قانونی دارد.
flickrtumblrtwittergoogle_pluslinkedininstagramfacebook